ויראלי

לוסי איוב חושפת את מין העובר בצילומי קמפיין לבגדי היריון

השחקנית והמנחה לוסי איוב מציינת חודש שביעי להיריון בצילומי קמפיין לבגדי היריון, ומנצלת את ההזדמנות לבשר לאומה מה יש לה בבטן - בן או בת?
מערכת ice |  1
לוסי איוב (צילום דנה לביא)
רגע לפני שהעונה השנייה של "רוקדים עם כוכבים", אותה היא מנחה, עולה בקשת 12, התייצבה המנחה והשחקנית לוסי איוב על סט הצילומים של מותג בגדי ההיריון BABE לקיץ.
בפברואר האחרון בישרה לוסי איוב שהיא ובן זוגה איתי מצפים לבייבי ראשון, בפוסט מרגש באינסטגרם שעלה לכבוד יום המשפחה, ובו כתבה: "לא הצלחתי לשמור בבטן, לא יכולה לחכות לך חבר קטן שתצטרף אלינו לטיולים, יום משפחה שמח!". כעת, כשהיא נמצאת בחודש השביעי, חשפה לוסי על סט הצילומים שהיא מצפה לבת.
 
איוב (30) נישאה לבן זוגה איתי בר לפני כשנתיים. בימים אלו היא נמצאת בעיצומם של צילומי העונה השנייה של "רוקדים עם כוכבים", והיא משחקת בסדרה "דרימארס", סדרת נוער בדיונית שמשודרת בערוץ זום. במהלך השנה צפויה לעלות סדרה נוספת בכיכובה: "8200" שתשודר ב-HOT. לא מזמן היא כיכבה בעונה הרביעית של "פאודה" בה גילמה את דמותה של מאיה בנימין: קצינת משטרה ערבייה-ישראלית הנשואה ליהודי, בתו של סייען ואחותו של פעיל חזבאללה.
לוסי מצטרפת לשורה של נשים מפורסמות שהובילו את צילומי המותג BABE בעבר: אגם רודברג, משי קלינשטיין, טיטי איינאו, קורל סימנוביץ' ועוד. BABE הוא אתר אונליין המייבא מותגים אוסטרליים איכותיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזרתה של לוסי איוב למסך
    מיכל 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתלהבים כמו פעם
    סגור