ויראלי

כוכבת 'הישרדות' חושפת את הדרמה בטורקיה: "ישראלים חווים אנטישמיות"

אחרי שעוכבה בשדה התעופה בטורקיה, פאני בר מוחא חושפת פרטים חדשים על התקרית: "המאבטחת דחפה אותי ונפלט לי 'פאק יו' באופן לגיטימי. הציבו לי אולטימטום: 'תתנצלי אחרת נעכב אותך לחקירה'. צר לי לאכזב את כל יפי הנפש ועברייני המקלדת אך לא הייתה אף תקרית אלימה, לצערכם, 'הישראלי המכוער' הוא אתם. המוני ישראלים בטורקיה חווים אנטישמיות - כף רגלי לא תדרוך בטורקיה, לא בהווה ולא בעתיד"
מערכת ice |  2
פאני בוזגלו והילדים (צילום אינסטגרם)
אחרי טיול בטורקיה עם חברותיה הטובות, כוכבות 'הישרדות' ג'קי אזולאי ואודליה סויסה, פאני בר מוחא, גרושתו של אוהד בוזגלו וכוכבת 'הישרדות' ו'הבוזגלוס' בעצמה, עוכבה על ידי רשויות החוק בשדה התעופה בטורקיה לאחר שנקלעה לקטטה עם נוסעת אחרת, כאשר בר מוחא שוחררה לאחר כשעה בזכות התערבות הקונסולית הישראלית בטורקיה.
בסטורי שהעלתה ג'קי אזולאי נראית פאני בר מוחא מעוקבת, בעוד ג'קי אזולאי אמרה: "פאני פה מעוכבת, אנחנו לא יכולים להגיד למה. וזהו, פשוט עצרו את כל הטיסה בגללה. אודליה, מה עושים?", כאשר סויסה הגיבה: "ניכנס באמ-אמא שלהם". אזולאי המשיכה: "פאני למה? אני רוצה להגיע הביתה. למה ככה?", בעוד בר מוחא ענתה: "תהיה חקירה ונראה מה יהיה, מקסימום ביבי יציל אותנו". 
 
אזולאי המשיכה ואמרה: "ביבי מאושפז", בר מוחא ענתה: "יש לו סגנים". כאשר הדיון נמשך כשג'קי אמרה: "ולמה כל המשטרה הזאת עלינו? למה איפה שאנחנו הולכות יש בעיות?", כאשר פאני סיכמה את האירוע ואמרה: "מי ישמע מה עשיתי? היא דחפה אותי ואני אשמה?".
 
בהמשך, בר מוחא העלתה סטורי מעמיק וגוללה את הסיפור שהוביל לעיכובה בשדה התעופה: "אתחיל מזה שלא הייתה ולא נבראה אף קטטה. אני קודם כל אמא ומהווה דוגמא ולעולם לא אדגול באלימות מכל סוג שהיא, בין אם פיזית או מילולית. בכניסה לשער היה בידוק אחרון, המאבטחת הפכה לי את כל המזוודה ובתנועה ואמירה מזלזלת אומרת לי 'יאללה קחי את הדברים שלך'. ביקשתי שתמתין רגע על מנת שאסגור את המזוודה ובתגובה היא אמרה משהו נוסף לקולגה שלידה, שבתגובה דחפה אותי. בגלל ההלם ובאינסטינקט צעקתי עליה 'אל תיגעי בי' ואז דחפה שוב, נפלט לי 'פאק יו' באופן לגיטימי (כמו שכל אדם מן השורה היה מגיב) והיא הזמינה משטרה. המאבטחים הגיעו לבירור, פתחו מצלמות וכשאימתו את גרסתי ולמרות שאני צודקת הציבו לי אולטימטום: תתנצלי אחרת נעכב אותך לחקירה בגלל שקיללת אותה".
"נוסעים נוספים ממגזרים רחבים התערבו לטובתי ולבסוף התקרית נגמרה בלחיצת יד בלבד. צר לי לאכזב את כל יפי הנפש ועברייני המקלדת אך לא הייתה אף תקרית אלימה, לצערכם. אני מתזכרת שבעוד כשבועיים נציין את צום תשעה באב שמטרתו להתאבל על חורבן בית שני שנחרב בגלל שנאת חינם. אין צורך כבר לדבר על 'הישראלי המכוער' בחו"ל כי הוא נמצא, חי, נושם ומשפיל ברשתות החברתיות. מרגע פרסום האייטם קיבלתי אינספור הודעות תמיכה והבנתי שאני לא המקרה הראשון. המוני ישראלים בטורקיה חווים אנטישמיות ואני שמחה שדרך המקרה שלי אני מעלה את המודעות לפיל שנמצא בחדר. לעליהום שעושים עלינו כעם שמגיע לנפוש בארץ זרה. כף רגלי לא תדרוך בטורקיה, לא בהווה ולא בעתיד. שבוע מלא בטוב ואהבת חינם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדינות מוסלמיות
    יעקוב 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לנסוע למדינות מוסלמיות בכלל, בוזגלו בר מוכה אזולי?
    סגור
  • 1.
    ממתי ביבי עובד אצלכן או בשבילכן?
    הישראלית המכוערת 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זכרו שחוק החסינות מטימטום הוא רק לחברי הממשלה לא לציבור
    סגור