ויראלי

האח הגדול נחשף? הדייר לשעבר טוען: "למה שיתנו לנו כדורים!?"

קאזם חלאילה מעביר מסר ברור לנוכח הספקולציות: "זאת הפקה גדולה ומסודרת והכל אצלם לפי החוק! לגבי הפסיכולוג זה הדבר הכי לגיטימי ודבר מתבקש. אתם יודעים מזה להיות סגור 24/7 מנותק מהעולם החיצון ? אז כן יש פסיכולוג"
מערכת ice |  2
גיא זו-ארץ (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
קאזם חלאילה, אחד המתמודדים הכי מסקרנים של העונה הקודמת ב'אח הגדול' של רשת 13, סיפק סשן של שאלות ותשובות עם העוקבים שלו ואחת מהשאלות שבלטה היא האם "זה נכון שבאח הגדול נותנים לדיירים כל מיני תרופות ושיש פסיכולוג?".
על כך הוא השיב בצורה הכי ברורה: "חברה די עם השאלות הטיפשיות ! למה שיתנו לנו כדורים!? זאת הפקה גדולה ומסודרת והכל אצלם לפי החוק! לגבי הפסיכולוג זה הדבר הכי לגיטימי ודבר מתבקש. אתם יודעים מזה להיות סגור 24/7 מנותק מהעולם החיצון ? אז כן יש פסיכולוג".
 
רק בחודש שעבר, בציוץ שהעלה העיתונאי העצמאי דניאל עמרם לטוויטר נצפיתה הדיירת יובל לוי בהתנהגות מוזרה וכמו כן, כאשר היא בולעת כדורים בשידור. לוי אגב הודחה אמש אחרי 66 ימים בבית, ממש רגע לפני הישורת האחרונה של העונה.
עמרם כתב על כך: "שמישהו יגיד לי שאני הוזה בבקשה. נכנסת דיירת בשם יובל לוי לאח הגדול, בחורה שקטה, עדינה, עם אינטלגנציה רגשית גבוהה, כעבור חודש רואים אותה מסתובבת סביב עצמה, משתגעת, דופקת רגליים על הרצפה, בולעת כדורים ומתפרצת על אנשים באופן שלא תואם את האופי שלה. מסממים אותם. אין הסבר אחר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התערבות של ההפקה לטובת בריאות הנפש של המתמודדים
    רפי פרץ 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מי שעוקב אחרי התוכנית ראה כיצד לאט לאט אבל בטוח יובל לוי מאבדת את זה. אפשר להגיד הכל לכאן או לכאן אבל בימים האחרונים היא נראתה כמו מישהי שעומדת להתפוצץ!!! לכן אתמול בהתערבות ברורה של ההפקה הוחלט ש"הצופים בבית החליטו" שהיא תעזוב את התוכנית.
    סגור
  • 1.
    זוארץ
    יעקב 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כדורים ויש גם פסיכיטרים ופסיכולוגים
    סגור