ויראלי

גולדקנופף גונן על חיילות צה"ל - באופוזיציה האשימו את החרדים

גולדקנופף תקף בחמת זעם את החרדים שלעגו לחיילות והבהיר כי מדובר: "בהתנהגות שאינה מייצגת וכל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא", באופוזיציה האשימו את נציגי החרדים

דוד זולדן |  4
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני)
התיעוד מקומם שהתפרסם אמש בחדשות 12 בו נשמעים בני משפחה חרדית משפילים ותוקפים מילולית חיילות שהיו איתם על קרון הרכבת מעורר סערה במערכת הפוליטית. בתיעוד שומעים את בני המשפחה, ילדים ומבוגרים, מכנים את החיילות “כלבים”. ברקע אחת מנשות המשפחה אמרה: “חברת הניקיון שמה פה את כל פח הזבל”.
בתגובה, שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף גינה את האירוע וגונן על החיילות: "כל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא - כל יהודי באשר הוא. גם חיילי צה״ל כלולים בכלל זה. אני מגנה את ההתנהגות הזו שאיננה מייצגת את כלל הציבור שומרי התורה".
 
ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הגיבה בזעם: "החברה שלנו צריכה להתעורר מהר לפני שנמצא את עצמנו בטהרן. נראה שלא רק ללימודי ליבה הם לא מחונכים, גם חינוך בסיסי אין לילדים האלו. מה שהכי מזעזע בסרטון זה שבמקום שהאימא תשתיק את הילדים, היא מעודדת ומשמיצה את החיילות בעצמה. זו פגיעה בדברים הבסיסיים ביותר של החברה שלנו - כבוד האישה וחיילי צבא הגנה לישראל".
עוד ציינה מלינובסקי: "לפני חודש באירוע מגעיל ודוחה, נוסעת הקניטה בחור חרדי באוטובוס בהוד השרון רק בגלל שהוא חרדי והמדינה סערה. כולם גינו את המקרה (כמובן שגם אני גיניתי מיידית). עכשיו משפחה חרדית שלמה מנבלת את הפה כלפי חיילות צה"ל ואיפה כל אותם אלו שקפצו וגינו את אותו אירוע בהוד השרון? למה אתם שותקים? איפה ראש הממשלה? איפה אריה דרעי? איפה אותם עיתונאים וצייצנים שקפצו כמוצאי שלל רב? המקרה הזה הוא תוצאה של השיח שמובילים עסקני הדת נגד הצבא, נגד גיוס לצבא ונגד נשים. החברה שלנו צריכה להתעורר מהר לפני שנמצא את עצמנו בטהרן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נתניהו רוצה להתפטר, סיבה מועדפת חרדים, רק לא המחאה (ל"ת)
    דוד 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ישראלים
    דויד 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד הוכחה שחרדים הם אנטי ישראלים ,ולכן מקומם אינו כאן !!!
    סגור
  • 2.
    ירדתם לגמרי מהפסים
    ישראלית שפוייה 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לו הייתי ברכבת, לא רק שהייתי עונה בנחרצות, הייתי מזמינה את פקחי הרכבת שיורידו מיד את המשפחה המגעילה. אבל-מגעילה לא פחות היא שתיקת כל הפוליטיקאים החרדים ודתיים! זה ייגמר רע. ועוד תבכו מרות על מה שאתם עושים.
    סגור
  • 1.
    איפה ואיפה
    אלישע בר יוסף 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתנהגות כלפי החיילות פסולה לגמרי. אין ספק. הייתי רוצה לראות את התקשורת יוצאת מגדרה בכזאת חמת זעם גם כשמשפילים יום יום ציבורים אחרים.
    סגור