משפט

נתניהו תחת איומים: הוארך מעצרו של החשוד בהסתה

אחרי התגובה המהירה של השב"כ, בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשלושה ימים את מעצרו של תושב כפר סבא בחשד לאיומים על רה"מ נתניהו. החשוד חילל את קברו של יוני שהשבוע חלה אזכרתו והניח מכתב על קברו של יוני נתניהו: "השעון של אחיך מתקתק אחורה"
דוד זולדן | 
צילום פלאש 90
בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של החשוד באיומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו ב-3 ימים נוספים. לבקשת סנגורו של החשוד ביהמ"ש הורה על איסור פרסום שמו של החשוד שהניח מכתב איום על קברו שליוני נתניהו שהשבוע יום אזכרתו.
ביום שישי האחרון הונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בבירה, מכתב איום לאחיו. על הפתק שהונח על הקבר נכתב: "מה קורה יוני? נתבקשתי להודיע לאחיך שיש לו קצת זכויות, אבל הן נגמרו. ומכאן, הר הרצל, המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה. עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד שבו אחיך חושב שהוא יגיע לגיל 74. שיהיה ברור – זה איום מדרגה ראשונה".
המשטרה והשב"כ עצרו את תושב כפר סבא בן 26 החשוד בהסתה החמורה. יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב ואמר כי: ״מכתב האיום שהונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל הוא חמור ביותר וראוי לכל גינוי והוקעה. אסור לנקוט באלימות, אסור לאיים באלימות ומעבר לחומרת האירוע – זו חרפה מוסרית לחלל את קברו של מי שנפל בקרב בעת שפעל למען ביטחון ישראל. מקווה ומצפה שהמשטרה והשב"כ ישימו את ידם על הכותב ויביאו אותו לדין״.
 
האירוע החריג זכה לתגובות נזעמות מכל קצווי הקשת הפוליטית, שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף הגיב כי: "מכתב הנאצה והאיום על חייו של רה"מ, תוך ביזוי אחיו גיבור ישראל יוני נתניהו ז"ל הוא שיא של הסתה מסוכנת שעליה לא ניתן לעבור לסדר היום." עוד הוסיף גולדקנופף ותקף את חברי האופוזיציה ואמר: "על מנהיגי האופוזיציה לבלום את האלימות והשנאה, לגלות אחריות ולהוקיע את המסיתים. התורה מצווה על כולנו 'ואהבת לרעך כמוך'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה