ויראלי

מגישת קשת 12 הלחיצה את כולם: "חששו שילדתי בסופרמרקט"

מגישת קשת 12, ריטה גולדשטיין, חושפת בסטורי שלה כי הצליחה להלחיץ רבים מחבריה: "חברים חששו שאולי ילדתי במסדרונות הסופרמרקט, אני כאן לעדכן שלא קרה דבר"
תום נחום | 
דנה גרוצקי ריטה גולדשטיין (צילום צילום מסך)
כתבת האוכל של mako וקשת 12 ומגישת קשת 12, ריטה גולדשטיין, תיעדר בתקופה הקרובה מהמסך - אך אל חשש, הסיבות משמחות מאוד וטובות, כאשר גולדשטיין יצאה ביום ראשון שעבר לחופשת לידה ונערכת ללידה הצפויה שעתידה להתרחש בקרוב מאוד ובה היא עתידה ללדת את בתה הבכורה ביחד עם בן זוגה, ג'רמי יפה. כעת, גולדשטיין חושפת שהצליחה להלחיץ לא מעט אנשים.
גולדשטיין העלתה סטורי עם ארוחת בוקר מפנקת במיוחד וחשפה את הדרמה במסגרתה הצליחה להלחיץ לא מעט מחבריה: "בוקר טוב, אחרי שאתמול חברים חששו שאולי ילדתי במסדרונות הסופרמרקט, אני כאן לעדכן שלא קרה דבר".
 
זאת כזכור, לאחר שבסוף השבוע האחרון, רגע לפני הלידה, נרשמה דרמה גדולה בבית יפה-גולשטיין, כאשר ריטה חשפה מפגש דרמטי ומלחיץ במיוחד עם נחש צפע שהסתנן לכלוב התרנגולות שלה ושל בן זוגה במושב בו הם גרים.
גולדשטיין כתבה בסדרת סטורים שהעלתה לאינסטגרם שלה כך, תוך צירוף תמונה של נקבת הצפע שנתפסה בקרבת ביתה: "אם כבר חיי המושב והגינה אז הזהרת טריגר למפחדים מנחשים (שזה כולל אותי), כי הסטורי הבא מלחיץ. אתמול היה לנו משבר קטן בכלוב התרנגולות כשהמרשעת פה אכלה 2 אפרוחים. אני כמובן עליתי על כיסא וחיכיתי ממש רחוק ממוקד האירוע בעוד ג'רמי פעל כמו איזה נינג'ה ללכוד ולהעיף אותה מיתר התרנגולות. זה לקח זמן מה והיה בהחלט מלחיץ, אבל הסתיים בשלום - חוץ מלאפרוחונים. וזה אחד מהמינוסים של גינות ומושבים ובכלל. אבל אין מה לעשות, רק זמן טוב להגיד שיש מלא נחשים בחוץ ואנא היזהרו".

ריטה גולדשטיין חושפת דרמת ענק (הסטורי של ריטה גולדשטיין - אינסטגרם)
יואב לימור התייחס במהלך שידור 'חדשות הבוקר' בקשת 12 ביום ראשון לחופשת הלידה אליה יצאה ריטה גולדשטיין שמתקרבת לרגע הגדול ואמר, תוך שהוא מציג את מחליפתה של גולדשטיין בתקופה הקרובה: "ריטה גולדשטיין יצאה לחופשת לידה אבל כבר יש מישהי מאוד מעניינת שמחליפה אותה. כפי שאתם יודעים כי אי אפשר לפספס, ריטה גולדשטיין שלנו מצפה ללידה שאמורה לקרות כל רגע ואנחנו מחזיקים לה אצבעות, ועד שזה יקרה היא נחה בבית במזגן ואנחנו כאן עובדים במזגן ומי שמחליפה אותה היא בלוגרית המסעדות נטע סלונים, בוקר טוב וברוכה הבאה. לחוצה? מתרגשת?".
 
נטע סלונים, שנכנסת לנעליה הגדולות של ריטה גולדשטיין בקשת 12, התייחסה לקבלת הפנים של יואב לימור באולפן 'חדשות הבוקר' בקשת 12: "טיפה מתרגשת, נורמלי. תודה רבה, כיף להיות פה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה