ויראלי

הלם בגמר האח הגדול: איך סתיו קצין לא זכתה?

במסגרת הראיונות עם הפיינליסטים של 'האח הגדול' אחרי הזכייה של יובל מעתוק בעונה, מגיש רשת 13, קובי מחט, חשף את ההלם שלו ושל הערוץ מכך שסתיו קצין לא זכתה בסופו של דבר בעונה: "איך סתיו קצין לא ניצחה את העונה? זאת שאלה שגם אנחנו עוד נשאל את עצמנו הרבה"
תום נחום |  12
סתיו קצין בתכנית האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחת העונות המדוברות ביותר של האח הגדול הגיעה אמש (ראשון) לסיום דרמטי במיוחד, כאשר מי שנחשבה מתחילת העונה ללא ספק אולי לדיירת הכי אהובה העונה, יובל מעתוק, יצאה האחרונה מהבית המפורסם במדינה, וקטפה את פרס מיליון השקלים בגמר הריאליטי של רשת 13. עם זאת, לאחר הגמר שודרו ראיונות הסיכום של קובי מחט עם הפיינליסטים ברשת 13, במסגרתם חשף מחט באופן אישי את ההלם הגדול מהעובדה שהדיירת שעשתה הכי הרבה 'רעש' במהלך העונה ברשתות החברתיות, סתיו קצין, לא זכתה בעונה ונאלצה להסתפק במקום השני בלבד, כאשר מחט אמר כך במהלך השידור: "איך סתיו קצין לא ניצחה את העונה? זאת שאלה שגם אנחנו עוד נשאל את עצמנו הרבה".
בסך הכל, ארבעה מבין מתמודדי הגמר שרדו 104 ימים מאז הכניסה הגדולה ודייר אחד נוסף, ליאל קוצרי, בילה כ-57 ימים מאז הצטרף יחד עם הדיירים הנוספים בכניסה השנייה. יובל מעתוק, שניר בורגיל, סתיו קצין, יענקי גולדפרב וליאל קוצרי התחרו על הפרס הגדול ומעתוק עשתה זאת בענק. 
 
ליאל קוצרי היה הראשון לצאת בערב הגמר והוא הדייר שהגיע למקום החמישי בגמר, שניר בורגיל יצא אחריו וסיים במקום הרביעי, יענקי גולדפרב הוא הדייר שהגיע למקום השלישי והוא התפלל ותקע בשופט עם צאתו מהבית. לאחר מכן, סתיו קצין היא הדיירת שהגיעה למקום השני בגמר.
על אף שקצין הצליחה לעורר לא מעט עניין, מעתוק זכתה לאהבת הקהל והיא זו שזכתה בפרס הגדול. יש לציין כי קצין ממש הייתה חייבת את מיליון השקל כדי לסגור חובות שעמדו לפתחה בטרם הכניסה.
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    סתיו שלנו לעד
    בחור דרום 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה נהג של סתיו הפקה תומכים כול ארץ תודה תודה חברים היו פה ברגעים קשיים. תודה צלמים כול מי אוהב תומך
    סגור
  • 10.
    סתיו שלנו מנצחת
    אזרח 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הלם בגמר האח איך סתו הגיע 2 כולם יודעים היה סתיו יש לה סכוי גבוה דברו עליה הרבה מה קרה ?סתיו איתה ממש סתיו יקרה. יודעים היה לך סכוי גבוה מאוד לגמר משהו ברע אחרון ישתביש?
    סגור
  • 9.
    הטוב ניצח (ל"ת)
    אבי 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 8.
    חיה בסטורי
    דנה 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    למה הלם היא אדם רע ואנוכי ולא אמיתית יובל אדם טוב ,בעלת לב ענק והכי מגיע לה...
    סגור
  • 7.
    סתיו
    יפית 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 10
    שאמא שלה תמשיך לממן אותה
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    לא זכתה???
    איריס 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 7
    נראה לכם שהיא תהיה הזוכה אחרי שהתעללה בכל גבר או אישה שהיו בבית.וגם כל היום היתה עסוקה בעצמה שיזוף .איפור צבע למטאטא בראש ובזמן שנותר היתה רק מתווכחת ורבה
    סגור
  • עכשיו תארי לעצמך שסתיו הייתה מבשלת, מנקה, מתנחמדת לכול
    שאלה 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לכולם וכיוצ"ב. האם לדעתך היה לצופה הממוצע על מה לצפות בתוכנית?!
    סגור
  • 5.
    ביזיון
    אזרח ותיק 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סתיו = ביזיון = אינטרסנטית = שקרנית = נקמנית = מזויפת = ערכים שליליים.....!!!!
    סגור
  • 4.
    אסון לערכים חיוביים
    אזרח ותיק 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 6
    עם סתיו הייתה זוכה זה היה תעודת עניות לערוץ 13 ולמודל התנהגות שלילית היות וסתיו הביעה ונתנה ביטוי לערכים ודפוסי התנהגות שליליים, ובנוסף לחוסר כבוד ומוסר לזולת, הבליטה את האגואיסטיות, נתנה לגיטימציה לנקמנות, לגנוב מהאחר, לשקר את החברה תוך ניצול תמימותו של אנשים עם חוסר תבונה ובעלי יכולת קוגניטיבית נמוכה מאוד. ערכים חיוביים לא היו היא לסתיו לצערי, המניע היה רק אינטרס אישי באמצעות שקרים בוטים ואגוצנטריות. אני מאוכזב מסתיו ומכל מי שתמך בה.
    סגור
  • 3.
    סתיו
    יפית 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 7
    שאמא שלה תמשיך לממן אותה
    סגור
  • 2.
    סתיו
    יפית 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    קובי מחט מה אתה בהלם שסתיו לא זכתה אתה בתוך תוכך יודע שלא הגיע לה בשום צורה לא על ההתנהגות בבית (שברחו ממנה דיירים ) ולא על הלבוש שלה המזעזע כל העונה כולל בגדי הים הנועזים לא מגיע לה נ ק ו ד ה
    סגור
  • 1.
    אין הלם
    שלי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כל מי שהיה בחמישיה המליץ על מעתוק לזכיה... וכן... הכי מגיע לה או ליענקי.... סתו בהלצחה בחיים עם פחות מניפולציות תרוויחי הרבה יותר כי באמת מגיע לך ולילדיך ... את אדם טוב שנסיבות החיים דחקו להתנהלות שלילית. אוהבים אותך באמת המונים!!!!!. מעתוק ויענקי הוכיחו שניתן גם להיות טוב באמת וגם לעשות טוב אמתי לסביבה- המשיכו להיות טובים ולהיטיב לעולם בהמצאותכם בו!!!
    סגור