ויראלי

סערה בבית האח הגדול: יענקי נגע ביובל מעתוק?

תמונה שרצה ביממה האחרונה ברשתות החברתיות גורמת לסערה ובה נראה לכאורה כי הדייר החרדי, יענקי גולדהבר, נוגע בידה של יובל מעתוק למרות שהוא שומר נגיעה: "פתאום לא שומר נגיעה? מה קרה? הגמר מול העיניים והמיליון? שחקן!". וגם: מה קרה שם באמת?
תום נחום |  38
יענקי גולדהבר (צילום רשת 13, יחצ)

ארבעה ימים בלבד לפני הגמר הגדול של העונה ביום ראשון הקרוב, סערה גדולה סביב הנעשה בתוך בית האח הגדול, כאשר תמונה שמתפרסמת ביממה האחרונה ברשתות החברתיות ובה נראה כאילו הדייר החרדי, יעקב 'יענקי' גולדהבר, שידוע כשומר נגיעה, נוגע לכאורה בדיירת יובל מעתוק, מה שגרם לשלל תגובות ברשת - אך בהמשך גם התבררה האמת.

לאחר פרסומה של התמונה המדוברת ובה יענקי נראה כאילו הוא נוגע בידה של יובל מעתוק, שלל תגובות שטפו את הרשתות החברתיות, בין היתר נכתב נגד יענקי כך: "לאורך כל העונה אמרת שאתה שומר נגיעה ואתה דתי, ולאורך כל העונה מה שראינו ממך זה רק צביעות ולקקנות ומעבר לזה לא ראינו ממך כלום. אתה עציץ, חוץ מללקק ולשחק למצלמות על עניין הדת אין בך שום עומק. דתי לפי דעתי ובאופן חד משמעי אתה לא דייר של גמר". עוד נכתב: "פתאום לא שומר נגיעה? מה קרה? הגמר מול העיניים והמיליון? שחקן!".
עם זאת, באמת התבררה האמת, כאשר גם אם הייתה נגיעה מסוימת בין ידו של יענקי לידה של יובל מעתוק לא היה מדובר בנגיעה מכוונת, כאשר יענקי ביקש ממעתוק להעביר לו סיכה ולכן היה נראה שהידיים של שניהם קרובות.
 



כל זאת שבוע בלבד לאחר שעל פי פרסום של עיתונאי התרבות והרכילות של 'ישראל היום', ערן סוויסה, החרדים דוחפים כדי להביא את יענקי לניצחון בתכנית 'האח הגדול' של רשת 13 כשהגמר נמצא ממש במרחק ימים ספורים.

מתברר כי  מנהל המדיה הדיגיטלית, ודף התומכים של הדייר יענקי גולדהבר שצבר תאוצה וגרף תומכים מכל המגזרים, בפניה לרשת 13 אשר מבקשת לפתוח את ההצבעה באמצעות קווים כשרים.
 



סויסה הסביר: "באמצעות הגבלת הגישה למשתמשי קו כשר, ערוץ 13 משתיק ללא כל כוונה חלק גדול מהקהל שלו״, נכתב במכתב שנשלח למכ״ל החברה. ״הוגנות, הכלה וייצוג עומדים בלב מערכת ההצבעה הציבורית. הבטחה לכל צופה סיכוי שווה להשתתף שומרת על שלמות התוכנית ומשקפת באמת את הדעות המגוונות של הקהל שלה״.
.
אבל זה לא הכל, כי במכתב גם הוצע פתרון מפתיע: ״אנו ממליצים לערוץ 13 לשתף פעולה באופן יזום עם ספקי הקומה הכשרה. בעבודה משותפת ניתן לפתח פתרון שיקל על הגישה להצבעה לציבור החרדי. שיתוף פעולה כזה לא רק יאפשר לקהילה מיוצגת להשתתף באופן מלא, אלא גם יגביר את ההכללה של התוכנית, מה שיהפוך אותה לשיקוף אמיתי של האוכלוסייה המגוונת בישראל״.

תגובות לכתבה(38):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    פח גדול
    שמש 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להוריד את התוכנית העלובה'הזאת לאלתר הכל זה כסף ורייטיג" גם ככה מצבו של ערוץ 13 גרוע יותר מזה לא יכול להיות. בכל העולם היו סוגרים לכם את הערוץ ".
    סגור
  • 24.
    יענקי
    צופה מאוכזב מהעם שלו 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא חרדי ולא דתי אלה דתי לפי דעתי ואין ספק שדרך ארץ קדמה לתורה אז לכל לוחצי המקלדת ששופטים את יענקי בטוח שלא אייתם מצלחים לשמור על העקרונות שלכם במשך 104 ימים אז לפי דברי אופירה תתקדמו ואין ספק שבמידה והיינו מדינה נורמלית יענקי היה זוכה כי אף אחד לא נלחם בעצמו וניצח גם לא שניר שעשה דרך אבל צרכים להבין את הדת כדי להבין כמה שהוא נלחם בהצלחה ועם מדובר בלקקנות אז אז הזוכה שבאמת מגיעה לה להיות בצמרת היתה הרבה יותר לקקנית אין מצב בעולם שאפשר להיות טוב עם כולם באותה מידה אך ורק עם אין לך עמוד שידרה ואתה מתגמש לפי הסביבה אבל ......שנה טובה
    סגור
  • 23.
    חילול ה.
    יאיר 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לך על חילול ה שעשית. עליך נאמר ושם רשעים ירקב.
    סגור
  • יענקי
    מישו 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחפשים את הרע! יענקי בן אדם מדהים שחיזק אפילו חילונים אז מספיק
    סגור
  • 22.
    יענקי
    סמדי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק יענקי זכאי לניצחון!!! בחור חכם, ערכי, סבלני, עוזר, תומך, שפה נקייה, והלוואי ויילמדו ממנו איך להיות אדם נעים ושפוי
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    אנשים שיפסיקו להתעסק באחר אלה בהם
    ריקי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה הבעיה שלכם מה איכפת לכם נגע לא נגע תסתכלו על עצמכם אם אתם ישרים כול אחדשיעשה את חשבון הנפש שלו תסתקלו על עצמכם במה אתם לא בסדר ואחר כך תבואו לשפוט אדם מאחלת לו שיצליחושלא יחשבן לאף אחד ושיעשה מה שהלב שלו אומר לו הוא לא עשה משהו שהוא צריך להתבייש בו
    סגור
  • 20.
    וואו, איזו סערה / רעידת אדמה.
    יניב 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יענקי גבר, בחור צעיר, סקרן ונחשף לעולם החילוני וזה בסדר גמור. נגע לא נגע ... הלו תרגיעו ! מנגיעת תמימות, לא נכנסים להיריון, ולא צריך להירתע ולהפוך עולמות. אנחנו בני אדם בסופו של דבר, לכולם יש תחושות, רגשות ופועלים לפי איך שהלב והראש מנחה אותנו. מה שבטוח, זוגיות ביניהם לא תהיה. הוא בחור צעיר ממנה בכמה שנים טובות. היא לא מראה ולא מנסה לגרום לו להבין אחרת, בסך הכל חברה טובה וכמו אחות גדולה עבורו. אז הכל טוב וטוב שכך. עדיין סתיו מובילה, ולה מגיע לנצח את העונה, בלעדיה לא הייתה עונה מצליחה ומלאה בגיוון.
    סגור
  • 19.
    תגובה
    עינת 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יענקי לא קודש קדושים לא צדיק אחד שדלי ממש לא אמור לדרוך רגל בטח הגדול רואה כולם ערומות חשופות אז יאללה לא להתייפייף צביעות לא בבית סיפרנו
    סגור
  • 18.
    ינקי
    אא 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ינקי בחור טוב לא נגע ושום דבר.בגלל שהוא דתי השמאל לא אוהב.יש יאלה מדברים וממצאים,וחוץ מי זה הוא גבר
    סגור
  • 17.
    יענקי מהאח הגדול
    אברג’יל 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כמה רוע יש באנשים ??בסוף הארץ תושמד וזהו .הלואי ויזכה אמן.לפחות הוא לא מתלקק כמו האחרים .וקרה נו אז מספיק כבר מגעילים .
    סגור
  • צודקת
    ריקי כהן בונפיל 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת אנשים קנאיים ורעים
    סגור
  • 16.
    ינקי הגיע לפירקו
    אלי בן בשט 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע כבר הזמן שיגע בבחורה ויטעם ממטעמי החיים.
    סגור
  • 15.
    ההפקה דואגת בכל צורה שסתיו תנצח כל העונה היה שקוף קידמו (ל"ת)
    חן 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • מורדה
    גורבה 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין על סתיו בעוללםםם!!! בשבילי היא המצנצחת ותעשו גוז גדול
    סגור
  • סתיו קצין
    אודי לידור כהן 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בושה משחק מכור שמההתחלה היו נותנים לסתיו את כספי הזכייה כך הוחלט מהרגע הראשון..היא סתיו קיבלה זמן מסך שעות על גבי שעות בזמן המצתבר..לא מאמין למה שראו עיני והיא עם כל הטריקים והטרלול שלה השקרים שהתחילו בשעה הראשונה הכניסות ללא סיבה כאשר היה שפע והם עדיין לא הספיקו להכיר. בושה רועי עוז אתה ראית בדיוק מה שרבים ראו והמשכת לתת לזה יד.. ברור שסתיו קצין היא הזוכה העונה מבחיתך וכל מי שעוסק קובע ומיישם גועל נפש..........
    סגור
  • 14.
    כסף
    חיים 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 7
    החרדיים מכונת פשע בכל החיים של הציבור הישראלי החילוני צריך להרחיק אותם משליטה מימשלתית וציבורית הם שחיתות במלוא המילה.
    סגור
  • 13.
    חיים יפים
    שרולי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על יענקי הוא מיליון דולר
    סגור
  • 12.
    יענקי בגמר
    מוקיש 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יענקי לא סתם הגיע לגמר. נכון שהוא השתדל להיות ביחסים טובים עם כולם אבל תמיד אמר את דברו אם כי בנועם ותמיד שמר על דרכו גם כשמסביב היה בלגן של צעקות ובנות חצי ערומות הסתובבו על ידו.
    סגור
  • 11.
    יענקי
    רות 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחור מקסים. אבל רק חייך. לא התערב בדבר לטוב ולרע. באמת סוג של עציץ
    סגור
  • 10.
    מגיע ליענקי לנצח
    לי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא צריך לחפש אותו לפני הגמר
    סגור
  • 9.
    די לרכילות
    לואיז 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאסתם עם הרכליות ולשון הרע .הוא הכי מקסים בבית ומגיע לו .
    סגור
  • 8.
    אנושי
    יוגל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם הדבר נכון אזי מדובר בדבר אנושי.באיש מדהים ,נפש נקיה,נפש נקיה מאינטריגות,אדם בן תרבות שיש לו כבוד לאישה,על כן ידידי יתכן ונגע ,מה יותר אנושי מזה.
    סגור
  • 7.
    יענקי נסיך עולם
    דנית 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא יעזור לכם כלום הילד ענקקק חכם רגיש מקבל מכיל מעניק משתף משתתף חבר וכו.... מושלםםםםם הוא הזוכה ללא סייג
    סגור
  • 6.
    יענקי המנצח.
    מישהו 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    35 2
    למה להוריד? בהפקה רוצים שסתו קצין תנצח? אם כן, זוהי תעודת עניות. יענקי הכי שקול, הכי ענייני. הוא היחיד והעיקרי שמועמד באמת ראוי לזכיה! אחרייו יובל מעתוק. סתיו - בדיחה! https://www.atzuma.co.il/nostavkatzin
    סגור
  • מורדה
    גורבה 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על סתיו בעולללםםם. בשבילי היא המנצחת הגדולה
    סגור
  • 5.
    יענקי המלך מנצח!!! (ל"ת)
    אלי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    32 4
    סגור
  • סתיו
    לבנה 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אסור שסתיו תנצח כל הזמן מטפחת את עצמה נצלנית גנבת שקרנית מצותת לאנשים אוי ואבוי אין מה לדוחח איתה לא חושבת על הילדים שלה 0 מתישה מטרילה
    סגור
  • מורדה
    גורבה 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מת עלייך!
    סגור
  • איזה גועל
    יניב 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מטפחת את עצמה, מה רצית שהיא תכער את עצמה, היא אשה לא ? כולם שם שקרנים וכולם בתחרות, סכסכנים, מצותתים, ובקיצור כנראה שלא הבנת את האירוע שמתרחש בבית האח הגדול. בעונה הבא לכי לשם, ונראה איך את מתמודדת חחח
    סגור
  • סתיו קצין
    אודי לידור כהן 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סתיו קיבלה שעות מסך מעל קול דייר בבית.היא הפכה להיות דמות כשאנחנו הצופים יודעים שסתיו קצין החליטה שהיא ברבי לפני כניסתה לבית האח.. התקפות אמוק בלתי נסבלות.שקרים מהים הראשון שיענה בבית האח שהיא רווקה בת 23.בהמשך עוד גילנו שחייב לעשות כרצונו ואם לא זה יעלה בפעולת נקם מה שהיא העידה על עצמה.חרם לא היה ולא קרוב לכך היא ניסתה לגרום לצופים שאכן זה כך כששוב נאמר מפיה של סתיו שהיא זאת שלא מסתדרת עם אנשים היא בחרה תמיד לצאת הקורבן על מה מגיע לה לשבת בחמשיית הגמר אין סיבה אחת אז בטח שלא לזכות.לעזור בבית בלשטוף כלים חלילה אסור לה איך היא אמרה הלק יהרסו ולגבי כל השאר יש לה פטור היא במצח נחושה לא הושיטה יד לעזור ופתאום מתברר שבמשך שלושה ימים היא עמדה במיטבח ואפתה עוגות כשהיה אסור לחמישה מבני הבית לאכול ואז הרוע שלה לבוא עד אליהם כאשר הם שלושה ימים בלי נס או משהו מתוק והתגרתה בהם מול עיניהם..מלבד זה האח הגדול נתן משימה קבוצת הכחולים שסתיו היתה בהם מול קבוצת האדומים.ברגע שהאדומים כבר ביתרון של 5.0 זה לא הספיק לאח הוא נתן את משימת המילים עם זמן קצוב שלא היה סיכוי שהאדומים יצליחו בה אז נאמר שעכשיו זה 5
    סגור
  • 4.
    נוח
    הרב 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 11
    איסור נגיעה כולל איסור העברת פריטים מיד ליד
    סגור
  • עבודת אלילים.
    אימא'לה 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתמקדו בעיקר. אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. כל השאר- קישקוש.
    סגור
  • אתה טועה
    הרבנית 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מותר להעביר דברים מיד ליד
    סגור
  • 3.
    אין על יענקי , תתקדמו כבר חסרי חיים (ל"ת)
    אלה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    39 4
    סגור
  • 2.
    מקדש שם שמים בענק
    בת שבע 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    37 4
    קשקוש. יענקי מקדש שם שמים בענק! יש לו מידות שלא נראו מעולם על מסך הטלוזיה. הוא חייב לנצח בע"ה! כך יהוד יצריך להיות!
    סגור
  • 1.
    נו, באמת! לאנשים כאן אין חיים ומשפחות?! (ל"ת)
    אלמוני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • הזוכה באח הגדול
    א.ר 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    28 2
    ינקי בחור טוב לב וישר הלוואי ילמדו ממנו מה זה דרך ארץ ונימוסין בהצלחה
    סגור
  • ינקי דוגמא ומופת לערכים ומידות טובות
    בת שבע 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    די לחפש כותרות! ינקי או מתוקף בדיוק הדמויות שצריכות לשמש דוגמאות לצופים .בעידן זה של פילוג הוא מסמל נועם,אהבת אדם באשר הוא אדם,קבלה וכבוד .בדיוק מה שאנו זקוקים לו! כמו שהוא לא כופה את דתיות, יואילו כל אלה שמפריע להם אם אדם x מניח תפילין והם כופים עליו את חוסר אמונתם .בואו נלמד ממנו וממעתוק טוב לב ,אהבת חינם ונועם הליכות מהם הלוואי שאחד מהם יזכה ושהטוב והפשוט בלי מסכות,צבעים,דמעות תנין ועוד פשוט להיות פשוט
    סגור