ויראלי

אופירה אסייג דורשת פיטורים מידיים: "ככה יעשה לאויבי ישראל"

אסייג כתבה בכעס בסטורי שהעלתה כי: "באקדמיה, בבתי החולים ובאל על, פוטרו עובדים לאחר שגילו תמיכה בחמאס!! מצוין, ככה יעשה לאויבי ישראל שמתפרנסים מאיתנו ומחבקים את חמאס האכזריים"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מסתבר שלא רק מנהלת בית הספר מתל אביב או עורכת הדין הערביה הצליחו לפגוע במורל הלאומי עם תמיכה בצד הפלסטיני במלחמת 'חרבות ברזל' והן כנראה גם ישלמו מחיר כבד, גם דיילת ערבייה המועסקת בחברת התעופה אל-על פוטרה מתפקידה בשל אימוץ הצד הפלסטיני ומחבלי חמאס. מי שמאוד מרוצה מהיד הקשה היא מגישת קשת 12, אופירה אסייג.
אסייג כתבה בכעס בסטורי שהעלתה כי: "באקדמיה, בבתי החולים ובאל על, פוטרו עובדים לאחר שגילו תמיכה בחמאס!! מצוין, ככה יעשה לאויבי ישראל שמתפרנסים מאיתנו ומחבקים את חמאס האכזריים".
כאמור, אותה דיילת כתבה בפוסט שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות: "מרחמת על השהידים", לאחר הפרסום של דבריה, באל על מסרו באופן מידי כי: "העובדת פוטרה על רקע התבטאויות לא ראויות".
 
עוד היא טענה באותו הפוסט: "המצב קשה, שאלוהים שירחם על השהידים". בנוסף, פרסמה סרטון שבו קראה לערביי ישראל להיזהר בשל הסיטואציה שנוצרה. בשימוע שבוצע לה הסבירה שמדובר באמירה מקובלת על כל מי שמת. היא העלתה סרטון נוסף בו טענה כי היא רוצה לומר דברים קשים נגד אל על.
על פי הפרסום ב-N12, הדברים שנכתבו הגיעו לקבוצה פנימית של דיילי אל על שהוקיעו זאת:. "בתקופה כה קשה שדיילים מוצאים כוחות לצאת לטיסות - אין מקום לפרנס תומך טרור. לעולם לא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל ערבי שתומך, להעביר אותו מיידית לעזה!!
    לחזור לשפיות ובטחון. 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהודי לפטר מיד ולהחרים אותו לפחות שנה מכל מקום עבודה. וגם אז רק לאחר שיחזור בו מדבריו לגמרי ויחפש מקום עבודה חדש בעצמו.
    סגור
  • 2.
    לצערי רוב ערביי ישראל חושבים כך... אוייב שקט (ל"ת)
    לפגוע בכיס של האויב 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לא מספיק
    פרח 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האנשים האלה יהיו מסומנים עם אות קין לא יוכלו להתקבל לעבודה באף מקום ישראלי. מסומנים לעולם אחרי שישבו בכלא על בגידה וגיס חמישי. היום לכלא לדעתי גם צריך לשלוח אותם ואת משפחתם לעזה. מי שתומך חמס לא ישאר אזרח במדינה שלנו
    סגור