ויראלי

אליהו ליבמן במסר לקבינט ולצה"ל: "לא להשאיר אף ערבי בעזה"

אליהו ליבמן, ראש מועצת קריית ארבע ואביו של החטוף אליקים ליבמן שכלוא בשבי החמאס אומר בריאיון ל-ice: "אנחנו מאמינים שאם צה"ל יכנס בחוזקה בעזה בלי רחמים, נצליח לשחרר את החטופים מיד, צריך שהאויב הנאצי - ערבי ירד על הברכיים ויתחנן לשחרר את החטופים"
דוד זולדן |  1
אליהו ליבמן, ראש מועצת קריית ארבע ואביו של אחד החטופים
בבוקר שמחת תורה עוד הספיק אליהו ליבמן לקבל הודעות מבנו אליקים שהיה מאבטח במסיבה ברעים, אלא שכמה שעות לאחר מכן הקשר נותק ומאז אבדו עקבותיו של אליקים. אביו, אליהו ליבמן ראש מועצת קרית ארבע מספר: "התארחנו באותה שבת וחג בעיר צפת, בבוקר כשהחלה המתקפה על מדינת ישראל מהאויב האכזר קיבלתי הודעות מאליקים שיש מסביבו מחבלים רבים על גבי טנדרים ויש לידו המון פצועי ירי. אליקים אמר שהוא מנסה לצאת מהתופת, לאחר מכן הסתבר כי הוא הצליח לצאת בדרך לא דרך והיה יכול לברוח אך הוא בחר להישאר במקום ולחלץ נפגעים ממקום הטבח לנקודת איסוף נפגעים. לאחר מכן אמרו לו שיש גופה של בת ישראל שנותרה בשטח, הוא נכנס חזרה לתופת כדי לקחת את הגופה כדי שלא יחטפו אותה, הוא הצליח להוציא את הגופה של אותה צעירה ולאחר מכן נכנס שוב כדי להציל גופה נוספת, אלא שאז הוא כבר לא הצליח לצאת, הוא היה שעות בתוך המקום ללא אף סיוע, הוא ביקש ממני לקרוא לכוחות הביטחון". 
ליבמן מספר כי לאחר מספר ימים הגיעו אליו נציגים רשמיים והודיעו לו שאליקים נחטף, "המקרה הפרטי שלנו הוא כואב מאוד, כלל ישראל חשוב כמו שהפרט חשוב כך הכלל חשוב, וצריך שהניצחון הפרטי שלנו יבוא יחד עם הניצחון הכלל והלאומי. אי אפשר שאחד יהיה על חשבון השני".
 
ליבמן אומר כי: "אנחנו כמדינה לא יכולים להתקיים כשיש לידנו נאצים, אנחנו צריכים להשמיד אותם, עד האחרון שבהם, אנחנו מאמינים שאם צה"ל יכנס בחוזקה בעזה בלי רחמים, אנחנו נצליח לשחרר את החטופים מיד, צריך שהאויב הנאצי ערבי ירד על הברכיים ויתחנן לשחרר את החטופים".  
ליבמן מוסיף בלהט כי: "מדינת ישראל וצה"ל צריכים לחסל את כל מי שידו מגואלת בדם, וכל מי שסייע לנאצים-הערבים לבצע את הטבח הנוראי ביום שבת, ואת האחרים שלא היו שותפים יש לדחוק למצרים עד האחרון שבהם, לא להשאיר אף ערבי ברצועה". 
"אני רוצה להעביר מסר לממשלת ישראל, כדי לתת ביטחון לאזרחי ישראל יש להקדים תרופה למכה ולתקוף ללא רחמים את אויבנו בכל מקום שהם כולל ביהודה ושומרון, איראן, סוריה, לבנון ובכל מקום שבוא יש ערבים שרוצים להשמיד אותנו. צריך לעשות את זה ללא פחד וללא מורא, אנחנו מאמינים הקב"ה שהוא אתנו ויעזור לנו, אנחנו ננצח את האויבים שלנו". חותם ליבמן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צדיק טהור לב
    צדיק טהור 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צדיקקקקרקקקקקק
    סגור