ויראלי

הבדרן האהוב מסורב להוציא רישיון נשק: "למחבלים משנה מאיפה אני"

הקומיקאי חן מזרחי כתב: "מקבלי החלטות יקרים, כבר שבועיים שאני מנסה להוציא רישון לנשק ונדחה. הטענה: אני לא מתגורר בישוב זכאי, נראה לכם שלמחבלים משנה מאיפה אני? למה שלא תהיה לי הזכות להגן עלי ועל משפחתי?"
מערכת ice |  2
חן מזרחי (צילום פייסבוק)
על אף שהיו כבר למעלה מ-100 אלף בקשות להוצאת רישיון נשק, יש כאלו שלא מצליחים לקבל את הרישיון המיוחל ומשכך הם מנועים מלהחזיק את הנשק או לרכוש אחד להגנה עצמית לכל מקרה שלא יבוא. אחד מהם הוא הבדרן חן מזרחי שכתב פוסט חריג.
מזרחי כתב: "מקבלי החלטות יקרים, כבר שבועיים שאני מנסה להוציא רישון לנשק ונדחה. הטענה: אני לא מתגורר בישוב זכאי, נראה לכם שלמחבלים משנה מאיפה אני? למה שלא תהיה לי הזכות להגן עלי ועל משפחתי?".
 
עוד כתב מזרחי וזכה למאות לייקים מהעוקבים שלו באינסטגרם: "תנו לכל לכל אדם ללא עבר פלילי רישיון לנשק, זו לא בקשה מופרכת, שתפו כבר שיותר חייבים להזיז כאן דברים".

המגיש רון שחר יצא נגדו בהתקפה: "רק זה מה שחסר במדינה המטורללת שלנו. שכל אחד פה יסתובב עם אקדח. אני כבר רואה את הכותרות כל יום . זה שלך על זה וההוא על ההוא. אם עכשיו מסוכן אז כשכולם יהיו חמושים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק
    דרעקלפיד 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אזרח ישר ללא עבר פלילי חייב רשיון לנשק הגייס החמישי בתוך המדינה שמונה מאות אלפי מחזיקי נשק ללא שום רשיון מקושקש וחלילה יש סיכוי גדול שישתמשו בנשק הלא חוקי שבידם נגד היהודים! חד וחלק? ממשלה ארורה ציידו את היהודים בנשק לפני שיהיה מאוחר מידי!!
    סגור
  • 1.
    נדרש שינוי מיידי בחוקי הנשק
    Dude 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזרח שומר חוק צריך להיות חמוש ונתמך ע"י המדינה בשימוש שלו בנשק, כנגד איומים ממשיים, פושעים, גנבים, מחבלים ומטורפים. גם הגנה על הרכוש או הסובבים צריך לאשר, לחנוק את פשע מן היסוד. במקום זה המדינה פוחדת מאזרחים חמושים ורודפת את אלה שמגנים על עצמם בנשק.
    סגור