ויראלי

בן & ג'ריס מפנקים את משפחות העוטף: זו המתנה שקיבלו

במסגרת התמיכה בעורף ובחזית, בן & ג'ריס ישראל הגיעו לחלק גלידות ולפנק 500 משפחות מהעיר שדרות ועוטף עזה 

מערכת ice |  1
גלידה (צילום אסף לוי)
אמש (יום א) יצאו בכירי ועובדי בן &ג'ריס, לחלוקת גלידות במלון קראון פלאזה בתל אביב שם מתארחות למעלה מ - 500 משפחות עם ילדים,  יוצאות העיר שדרות ועוטף עזה.  
עובדי בן&ג'ריס ישראל הגיעו עם עגלת גלידה ממותגת, לחלק גלידות מכל טעמי המותג, לכל המשפחות המתארחות במלון כבר למעלה מחודש ימים. עגלת בן&גריס הפכה לאטרקציה במלון,  בקרב המפונים, שנהנו גם מהטעמים החדשים של הגלידות. 
רועי דון, סמנכ"ל השיווק של בן אנד ג'ריס ישראל שהגיע למלון אמר: "כמפעל ישראלי, ציוני, הפועל בדרום הארץ, אנו נמשיך לתמוך, לעודד, לחזק, לאמץ ולהעלות את המורל, גם בעורף וגם בחזית, ולעלות את מורל המשפחות וילדי יישובי הדרום שנאלצו לעזוב את ביתם".
נתזכר כי ב-2012 הארגון "ורמונט למען שלום הוגן בפלסטין" יצר קשר עם בן כהן וג'רי גרינפילד, לאחר שפורסם כי הגלידה שמיוצרת בישראל נמכרת גם מעבר לקו הירוק.  ב-19 ביולי 2021 הודיעה החברה העולמית על כוונתה להפסיק את מכירת מוצריה ב"שטחים הפלסטיניים הכבושים".
כיוון שהזכיין הישראלי סירב להיענות לדרישה זו, הודיעה החברה העולמית שהזיכיון שלו יסתיים בסוף שנת 2022, והחברה תחפש הסדר אחר להמשך פעילותה בישראל. בפשרה שהתקבלה, אבי זינגר מחברת יוניליוור רכש את זכויות הייצור והשיווק של הגלידה, ולמעשה חברת AQP (בבעלות אבי זינגר) הפכה להיות יצרן ומפיץ עצמאי במנותק מבן אנד ג'ריס העולמית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין שום טעם חדש חוץ מסמורס' וקרמל מלוח (ל"ת)
    משעממים 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור