ויראלי

כוכבת 'האח הגדול': "חמאס מסוכנים לפלסטינים יותר מאשר לישראלים"

משתתפת העונה הראשונה של 'האח הגדול', רנין בולוס, בהתייחסות מפתיעה למלחמת חרבות ברזל: "לחסל את החמאס (שאנחנו הקמנו), לפרז את עזה מנשק, לחזור לגבולות 67. חמאס יותר מסוכנים לפלסטינים מאשר לישראלים"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי שהתייחסה ביום שני לדבריו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון נגד הכיבוש וקראה בעצמה לסיום הכיבוש ברצועת עזה, משתתפת העונה הראשונה של 'האח הגדול', רנין בולוס, שגם הגיבה לביקורות שקיבלה בעקבות הציוץ המדובר שהעלתה, ממשיכה לשתף את דעותיה בטוויטר (X.COM) ופעם נוספת קוראת לחזור לגבולות 67.
בולוס כתבה כך בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה: "בתור ישראלית שמאוד רוצה שישראל תמשיך להתקיים המטרה שלנו צריכה להיות לחסל את החמאס (שאנחנו הקמנו), לפרז את עזה מנשק, לחזור לגבולות 67, לשמור על הגבולות שלנו בלי להפקיר אותם, בתקווה שעוד הרבה מאוד שנים ואחרי הרבה שיקום שני העמים יקומו בעצמם וידרשו שלום. חמאס יותר מסוכנים לפלסטינים מאשר לישראלים, לא סתם טיפחנו את סינוואר אצלנו שנים רבות".
 
כזכור, זאת לאחר שבולוס כתבה כך בציוץ שהעלתה בעקבות התגובות שקיבלה לציוץ בנוגע לכיבוש: "אני יודעת שאתם כועסים עליי כשאני מראה את הצד השני, ואני יודעת שאני אמשיך לקבל קללות כמו "זונת חמאס" כשאזכיר את הסבל בעזה, אבל זה לא יעזור לכם, אני לא מוותרת על האנושיות שלכם, כי אני יודעת שהיא קיימת, אני אמשיך לנסות לעורר אותה".
 

כזכור, בשני כתבה בולוס לצד סרטון של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון לצד ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו מדבר על הכיבוש וכתבה כך: "אף אחד לא יכול להאשים את אריאל שרון או את זה שלידו בשמאלנות נכון? ועדיין, שרון ידע טוב מאוד שאם רוצים שישראל תמשיך להתקיים, הכיבוש חייב להסתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה