ויראלי

דרמה ב"כוכב הבא": הדיווה של האירוויזיון מבטלת את השתתפותה

הדיווה הבינלאומית דנה אינטרנשיונל בהודעה דרמטית ועצובה: "אני אראה את תכנית הגמר מהבית, לא אהיה באולפן כדיווה אלא בפיג'מה ובלוק של זיווה בספה. הייתי שולחת את שלושת הבנות הנהדרות שהגיעו לגמר, כל אחת מהן מביאה צבע אחר של ישראליות וביחד הן יהיו הכח הנשי והיפה ומרטיט הלב של ישראל שלנו" 

מערכת ice | 
דנה אינטרנשיונל (צילום שגיא דהרי)
הדיווה הנצחית דנה אינטרנשיונל, שזכתה בתחרות האירוויזיון ה-43, מודיעה כי למרות שהצהירה שתופיע בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" שייערך הערב (שלישי), היא חוזרת בה ומבטלת את השתתפותה. 
בעמוד האינסטגרם שלה, היא פרסמה פוסט הוא כתבה: "במשך כמעט שבעים שנות אירויזיון נערכו למעלה מאלף תחרויות לבחירת נציג מדינה לתחרות הזמר הכי גדולה באירופה, אבל באף שנה ובאף מדינה לא היה ערב כזה כמו שיהיה היום כשישראל תבחר את הנציג שלה. מדינה עצובה וכואבת דומעת נלחמת ומייחלת. אבל שרה".
עוד הוסיפה הזמרת: "הכוכב הבא הייתה התוכנית הראשונה שניסתה להחזיר צבע של נורמליות ושגרה לאווירת האבל שעוטפת אותנו. זה לא היה קל. לא כולם אהבו את זה אבל בעיני, זה ניצחון קטן בויה דה לרוזה שאנחנו עוברים עכשיו. את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק". 
 
בסטורי נוסף הודיעה הזמרת כי היא מבטלת את הגעתה הערב לגמר: "למרות הפרסומים, אני אראה את תוכנית הגמר מהבית, לא אהיה באולפן כדיווה אלא בפיג'מה ובלוק של זיווה בספה. הייתי שולחת את שלושת הבנות הנהדרות שהגיעו לגמר, כל אחת מהן מביאה צבע אחר של ישראליות וביחד הן יהיו הכח הנשי והיפה ומרטיט הלב של ישראל שלנו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה