עסקי ספורט

כוכב ה-NBA משנה את החוקים: יקבל משכורת במטבעות קריפטו?

רכז אינדיאנה טייריס הליברטון אמר שהוא ישקול לקחת חלק מהמשכורת שלו במטבעות קריפטוגרפיים: "עם לוח הזמנים שלי, אני לא סוחר יומי, אבל אח שלי עושה את זה הרבה. אז יכולתי לראות את עצמי לוקח סכום גדול מהחוזה שלי ונותן את זה לאחי מסחר יומי ולשים לב לצניחה בשוק"
מערכת ice | 
NBA באבו דאבי (צילום DCT NBA)
כוכב אינדיאנה פיייסרס ואולסטאר ה-NBA טייריס הליברטון אמר שהוא ישקול לקחת חלק מהמשכורת שלו במטבעות קריפטוגרפיים. הרכז בן ה-24 סיפר על חוויותיו עם עולם הקריפטו במהלך ראיון עם CoinDesk לצד אלוף ההטבעות לשנת 2024, מק מקלונג.
"אני לעולם לא רוצה להגיד לעולם לא", אמר הליברטון ל-CoinDesk. "עם לוח הזמנים שלי, אני לא סוחר יומי, אבל אח שלי עושה את זה הרבה. אז יכולתי לראות את עצמי לוקח סכום גדול מהחוזה שלי ונותן את זה לאחי מסחר יומי ולשים לב לצניחה בשוק. אני בהחלט יכול לראות שזו אפשרות עבורי". מקלנג אמר שהוא "לעולם לא יהמר על זה".
 
הצמד חווה לאחרונה ניסיון ממקור ראשון עם קריפטו בסוף השבוע השנתי של כוכבי ה-NBA כאשר Coinbase אירח אירוע בשם "moonshot". המפגש בין כדורסל מקצועני למטבעות קריפטוגרפיים אינו תופעה חדשה. הלוס אנג'לס לייקרס וקליפרס משחקים בזירת Crypto.com, בעוד MiamI Heat נהגה לשחק בארנה FTX לפני ששמה שונה בעקבות פשיטת הרגל של הבורסה.
"ב-NBA, הנוכחות של קריפטו בהחלט הולכת וגדלה, במיוחד עם השותפות כעת בין Coinbase ל-NBA, רק שהמותג נמצא שם, אני חושב שזה גרם לשיחות נוספות להגיע לאחרונה", אמר הליברטון. "זה לא רק השחקנים. זה מאמנים, צוות אבטחה, זה מדבר בכל אחד". הליברטון אמר שבעוד ששמע לראשונה על ביטקוין, הוא מצא את עצמו נמשך לאת'ריום מכיוון שזה היה הבלוקצ'יין שאירח את רוב ה-NFTs.
"שמעתי על ביטקוין לפני כמה שנים. ספנסר דינווידי היה הבחור הראשון ב-NBA שאי פעם אמר משהו. זה היה כשהייתי בקולג'", אמר הליברטון. "הקריפטו הראשון שהסתבכתי איתו היה Ethereum כי זה היה הבלוקצ'יין שבו השתמשתי עבור NFTs, אז זו הסיבה שהשקעתי רבות ב-Ethereum. אני רוצה להיכנס לביטקוין כי זה השבב הכחול של הקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה