קריפטו

הביטקוין בדרך לזינוק מטורף: זה האירוע שכל עולם הקריפטו מחכה לו

אירוע "חציית הביטקוין" אמור להתרחש בחודש הבא ולנפץ את כל השיאים של הביטקוין שנראו עד היום, באירוע שמתרחש אחד לארבע שנים ונקרא "חציית הביטקוין". אז מדוע זה קורה?
מערכת ice | 
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
המטבע שמשגע את העולם עומד בפני תפנית נוספת? בערך פעם בארבע שנים, או בכל פעם שמתווספים עוד 210,000 "בלוקים" לבלוקצ'יין, מתרחש אירוע "חציית הביטקוין". לפחות לפי העבר, האירוע יכול להזניק עוד יותר את של מחירו המטבע שגם כך זינק לשיא כל הזמנים החודש.
כל עולם הקריפטו מחכה לאירוע שיגיע בחודש הבא, כאשר על פי הארכות של מומחים בעולם הקריפטו אמור להגיע באזור ה-15 באפריל, או לכל היותר ב-28 באפריל. על פי הארכות, הביטקוין שוב ינפץ את שיא כל הזמנים אחרי שעלה מעט לאחרונה.
 
חציית הביטקוין נועדה בעצם להאט את קצב היצירה של מטבעות חדשים, מה שבפועל גם מקצץ בחצי את התגמולים לכורי הביטקוין – מתנדבים המפעילים ציוד מיוחד כדי לאמת עסקאות ברשת ולהטביע אסימונים חדשים. עד היום זה קרה שלוש פעמים: 2012, 2016, 2020, כאשר מדובר על אירוע שמתרחש אחת ל-4 שנים.
נכון לעכשיו, כורי ביטקוין מקבלים 6.25 דולר עבור כל בלוק שהם כורים בהצלחה. המשמעות היא שלמחשב שלהם הייתה כמות הכוח הנכונה הדרושה כדי לפתור את חידות ההצפנה המאבטחות את רשת הביטקוין, ומונעות ממנה להיפגע על ידי גורמים זדוניים. ברגע שחציית הביטקוין הבאה תתרחש, הערך יופחת ל-3.125 ביטקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה