עסקי ספורט

פפ גווארדיולה מותקף לאחר ההפסד: "זה פלילי"

ריאל מדריד עלתה לשלב חצי הגמר בליגת האלופות לאחר 120 דקות ללא הכרעה נגד מנצ'סטר סיטי, שלאחריהן הגיע דו קרב פנדלים בו מדריד רשמה 4:3 לזכותה. פפ גווארדיולה התוקף: אי אפשר להוציא את האלנד ודה בריינה"
מערכת ice |  2
שחקני מנצ'סטר סיטי (צילום אינסטגרם)
אמש (רביעי), נפגשו ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי למשחק הגומלין בניהן ברבע גמר ליגת האלופות לאחר 3:3 מרהיב בשבוע שעבר. המשחק היה חד צדדי מבחינת שליטה בכדור ואיומים לשער, מנצ'סטר סיטי החזיקה בכדור 67% מהזמן ורשמה 33 בעיטות לשער, לעומת ריאל, 8 בלבד. 18 קרנות של סיטי לעומת אחת של היריבה, שרשמה בזמן הזה משחק הגנה טוב.
90 הדקות נגמרו בתיקו 1:1 משערים של רודריגו ודה בריינה, המשחק המשיך להארכה, שם גם לא נרשמו שערים. לקראת סוף המשחק, פפ גווארדיולה החליף את שני הכוכבים הכי גדולים שלו, קווין דה בריינה וארלינג האלנד. מה שהשפיע על הקבוצה בבעיטות הפנדלים שהגיעו לאחר מכן.
 
סיטי הפסידה 4:3 בדו קרב הפנדלים, לאחר פנדלים לא מוצלחים של מטאו קובאצ'יץ' וברנרדו סילבה הלא מיומנים בבעיטות עונשין מ-11 מטרים. המהלך של פפ גרר תגובות זועמות ברשת: "אי אפשר להחליף את הלאנד ודה בריינה לפני פנדלים. זה פלילי", כתבו האוהדים המיואשים. פפ נשאל לאחר המשחק למה שני הכוכבים החולפו, המאמן ענה ששניהם ביקשו להתחלף. רודרי, כוכבה של סיטי התייחס לעליונות של קבוצתו ואמר לאחר המשחק: "אני ראיתי קבוצה אחת בלבד על הדשא הערב". 
גווארדיולה: "אין דבר כזה מזל, כמו שיוהאן קרויף אמר. עשינו הכל פרט ללהבקיע, להפסיד ככה זה כואב. היום אנחנו מתים, גם מחר נהיה מתים. זה פשוט סיוט להפסיד כך. היינו צריכים לנצח בזכות איך ששיחקנו אבל אתה לא תמיד יכול לנצח. זה הכדורגל".
ריאל מדריד שעלתה לחצי הגמר, תפגוש את באיירן מינכן בעוד כשבועיים, כאשר חצי בחצי הגמר השני משחקות בורוסיה דורטמונד ופריס סן ז'רמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גמר קלאסי
    טל 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באיירן מינכן נגד דורטמונד
    סגור
  • 1.
    סיטי קבוצה מדהימה, אבל המזל היה עם אנצלוטי (ל"ת)
    דוד 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור