TOP 5

רונאלדו רק רביעי: ההעברות היקרות בהיסטוריה של ריאל מדריד

5 ההעברות הגדולות בהיסטוריה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו רק במקום הרביעי, כאשר השחקנים שעקפו אותו הם בין היתר גארת' בייל ובלינגהאם. מי במקום הראשון?
מערכת ice | 
שחקני ריאל מדריד (צילום הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)
ריאל מדריד נחשבת לקבוצת הכדורגל הגדולה בהיסטוריה של המשחק ככל הנראה, לאורך כל שנות המועדון, הקבוצה ביצעה רכישות מעניינות ויקרות שחלקן סיפקו את הסחורה וחלקן פחות. רשימת 5 ההעברות היקרות בהיסטוריית המועדון:
 
5. אורליאן טשאומני - 80 מיליון יורו. הקשר הצרפתי של ריאל מדריד חתם במועדון לפני כשנתיים, עקב הסגל הרחב של הקבוצה בעיקר בעמדת הקישור, בעונתו הראושנה טשאומני לא שיחק יותר מדי, אך הפוטנציאל ורמת המשחק שלו הייתה ידועה. מאז הקשר נהיה שחקן קבוע בהרכב ומספק את הסחורה כשהוא מחזיק את מרכז המגרש בבגרות ועונה על דרישות המאמן לשחק בתפקידים שונים.
4. כריסטיאנו רונאלדו - 94 מיליון יורו. כנראה ההעברה הטובה בהיסטוריה של הכדורגל, השחקן הצעיר הגיע לריאל מדריד לאחר שהרשים את כל העולם במדי מנצ'סטר יונייטד וחתם במדריד ב-2009. לכוכב הפורטוגלי יש 450 שערים במדי הקבוצה, 4 זכיות בליגת האלופות, שתי זכיות בליגה הספרדתית ועוד תארים, שיאיים והישגים בלתי נגמרים. אפשר להגיד שרונאלדו הוא חלק ענק ממה שריאל מדריד הפכה להיות.
3. גארת' בייל - 101 מיליון יורו. בייל הצטרף לריאל מדריד ב-2013 לאחר פריצתו בטוטנהאם, אז זו הייתה ההעברה היקרה בהיסטוריה של הכדורגל. גארת בייל כבש שערים רבים במדי הקבוצה, לצד המון פציעות וההעדרויות, הכנף הוולשי הגיע ברגעים הגדולים, הרגע הזכור בקריירה שלו היה כשהעניק לריאל מדריד את הזכייה בליגת האלופות ב-2018 כשכבש צמד נגד ליברפול במשחק הגמר, כולל שער במספרת אדירה.
2. ג'וד בלינגהאם - 103 מיליון יורו. הכוכב האנגלי הגיע העונה מדורטמונד ודבר אחד בטוח - הוא מספק את הסחורה. הקשר רק בן 20 בעונתו הראשונה בליגה הספרדית, מוביל במו רגליו את המועדון (ככל הנראה) לזכייה באליפות ספרד כאשר הוא עומד בראש טבלת מלכי השערים בליגה כולל שערים ברגעים חשובים והנהגה של הקבוצה.
1. אדן הזארד - 115 מיליון יורו. ההעברה היקרה והגרועה בהיסטוריה של המועדון. כששיחק במדי צ'לסי, הזארד נחשב לאחד מהטובים בעולם. ב-2019 הזארד חתם בריאל מדריד ומאז הכל התדרדר - יכולת רעה במשחקים ופציעות בלי סוף. ב-4 שנים בריאל מדריד כבש רק 12 שערים ושיחק רק כ-70 משחקים. ההעברה שבעצם סיימה לשחקן את הקריירה, הזארד פרש מכדורגל לפני כשנה וחצי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה