TOP 5

האלנד רק במקום הרביעי: הכדורגלנים בעלי המשכורת הגבוה באירופה

הכדורגלנים המשתכרים הגדולים ביותר באירופה: אמבפה במקום הראשון בפער עם 6 מיליון יורו לחודש, האלנד רק במקום הרביעי
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik, unsplash)
רשימת הכדורגלנים בעלי המשכורת הגבוה ביותר באירופה? הרשימה הזו כוללת רק את הכדרוגלנים המשחקים באירופה (לא כולל הליגה הסעודית, MLS וכו') ואת המשכורת של השחקנים נטו ממועדון הכדורגל בו הם משחקים:
 
5. דויד אלאבה - 1.88 מיליון יורו. הבלם האוסטרי הגיע לריאל מדריד לפני כשנתיים והוא השחקן בעל המשכורת הגבוה ביותר בקבוצה, מפתיע לראות אותו כל כך גבוה ברשימה לעומת שחקנים אחרים בקבוצתו כמו בלינגהאם, ויניסיוס ועוד.
4. ארלינג האלנד - 1.90 מיליון יורו לחודש. כנראה החלוץ הטוב בעולם כרגע, קורע רשתות ומספק את הסחורה. לפי דיווחים יש להאלנד בחוזה בונוסים שמקפיצים את המשכורת ל-3.96 מיליון יורו לחודש.
3. קווין דה בריינה - 2.02 מיליון יורו לחודש. גאון הכדורגל ממנצ'סטר סיטי נמצא במועדון כבר קרוב לעשור והוא כבר נהיה סמל מועדון לצד הכדורגל הנפלא שהוא יודע לשחק, מוביל את הקבוצה לתארים ואין ראוי ממנו להיות המשתכר הגבוה בקבוצה.
2. הארי קיין - 2.10 מיליון יורו לחודש. החלוץ של באיירן מינכן הגיע השנה מטוטנהאם כדי לזכות בתואר משמעותי לראשונה בחייו ולמרות שיש סיכויים גבוהים שזה לא יקרה, החלוץ עושה כמיטב יכולתו בבאיירן ועומד בראש טבלת מלכי השערים בגרמניה.
1. קיליאן אמבפה - 6 מיליון יורו לחודש. זה לא סוד שחוזה שלאמבפה יש חוזה ענק בפריז סן ז'רמן, כשכל שנה מגיעה השמועה על עזיבתו לצד היותו השחקן הטוב בעולם כרגע, לא מפליא שהפער בינו לבין מקום שני הוא כמעט 4 מיליון יורו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה