עסקי ספורט

עם אמבפה בחוד: זה ההרכב הקטלני של ריאל מדריד לעונה הבאה

ריאל מדריד היא כבר נחשבת בעיני רבים לקבוצה הטובה בעולם כרגע עם בלינגהאם בקישור וויניסיוס בהתקפה, אך לאחר הדיווחים הבלתי פוסקים על הצטרפותו של אמבפה לשורות הבלאנקוס, הקבוצה תראה בלתי ניתנת לעצירה
מערכת ice |  1
שחקני ריאל מדריד (צילום הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)

בשנים האחרונות, בכל חלון העברות צצה שמועה שאמבפה קרוב להצטרף לריאל מדריד ובכל פעם העסקה לא יצאה לפועל מסיבות כאלו ואחרות. הפעם, הכל נראה מבטיח לאחר שאמבפה הודיע לבעליי פריז סן ז'רמן שהוא יעזוב בסוף העונה וישנם דיווחים שהצרפתי כבר סיכם את תנאיו בריאל מדריד.

אז איך יראה ההרכב המפלצתי של ריאל מדריד אתם שואלים? 
בשער נמצא השוער שכשהוא בכושר הוא נחשב לטוב בעולם כיום, טיבו קורטואה שכזכור נשוי לדוגמנית הישראלית מישל גרציג. בהגנה כנראה שישחקו אדר מיליטאו ודויד אלאבה, כשאת עמדת המגן הימין כרגע תופס דני קרבאחל, אך ככל הנראה שהוא לא ישאר בתור המגן הימני הבכיר בעונה הבאה. במגן השמאלי, כרגע משחק פרלאן מנדי, או אדוארדו קמאבינגה, אך ישנם דיווחים שהמגן הכוכב של באיירן מינכן, אלפונסו דיוויס, יצטרף גם הוא לבלאנקוס. 
 


בחוליית הקישור האופציות לא נגמרות, אך ככל הנראה שטוני קרוס ולוקה מודריץ' יירדו מההרכב הראשון, כך שמי שיפתחו הם כנראה קמאבינגה (ברוטציה עם וואלוורדה), טשואמני ובלינגהאם האדיר. ובחוליית ההתקפה, בצד שמאל כמובן ויניסיוס ג'וניור, בימין רודריגו ובחוד, קיליאן אמבפה. קבוצה צעירה, רעבה ומלאת כישרון. מי תוכל לעצור קבוצה כזאת? נזכיר שבספסל, הכישרון לא נגמר כאשר אותו פוקדים ארדה גולר, דני סביוס, אנדריק, רודיגר, קפה, חוסלו וברהים דיאז.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Madrid is on fire
    מדרידסיטה 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    I nada mas i nadam mas hala Madrid ??????
    סגור