עסקי ספורט

לראשונה בארץ: כך נערך טקס "ספורטאיות השנה בישראל"

לראשונה בישראל: חברת הספורט-טק הבינלאומית WSC Sports אירחה את טקס ספורטאיות השנה בישראל. "כמו כל דבר טוב שקורה בעולם ולאחר מכן מגיע ארצה, אנחנו מקווים כי האהבה הגוברת בעולם לספורט נשי תגיע גם לישראל"
מערכת ice | 
נועה חי ויולה (צילום סוניה גרשפט)
במסגרת הטקס המרגש, שהתקיים לראשונה אי פעם במשרדי חברת הספורט-טק המובילה בישראל WSC Sports, חולקו פרסים לספורטאיות הנבחרות של השנה החולפת בישראל בשלל תחומים, בנוכחות ח"כ סימון דוידסון (יש עתיד) יו"ר ועדת המשנה לספורט בכנסת ובשיתוף יוזמת "WSP - הקול של הספורטאיות בישראל" ודבר. 
שרון קנטור, אלופת העולם בגלישת רוח נבחרה לספורטאית האולימפית של השנה, בעקבות זכייתה קנטור תייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז ונחשבת לאחת המועמדות של ישראל למדליה אולימפית. הדר אופיר פורר, אלופת ישראל בריצת 10,000 מטר, נבחרה לפריצת השנה בספורט האולימפי.
 
בסיומה של עונת בכורה מרשימה בליגת העל במהלכה זכתה הפועל לב ירושלים בגביע המדינה והגיע עד סדרת הגמר, נבחרה שחקנית הפועל לב ירושלים שיר תירוש לכדורסלנית העונה ומאמנת הקבוצה לימור פלג נבחרה למאמנת העונה. הקלעית יוליה צ'רנוי נבחרה לספורטאית הפראלימפית של השנה, לאחר שזכתה במדליית הזהב במקצה המעורב רובה אוויר 10 מטר ומדליית ארד במקצה 50 מטר חופשי במצב שכיבה.
רחל שטיינשניידר נבחרה לשחקנית הכדורגל המצטיינת, לאחר שהובילה את הפועל קטמון ירושלים לעונה במהלכה נאבקה על האליפות. לספורטאית המצטיינת של הענפים הלא אולימפיים (התאחדות אילת), נבחרה לוחמת הקיקבוקס והאיגרוף התאילנדי נילי בלאק, אשר זכתה השנה באליפות העולם ארגון ISKA בקיקבוקס. בענף כדורעף נבחרה מאי שיר-און ממכבי חיפה, שזכתה עם הקבוצה בגביע המדינה והגיעה לסדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל. לספורטאית השנה בענף כדוריד נבחרה לירון זגורי ממועדון מ.כ. "יובלים" חולון, שהעפילו לגמר הגביע.
חי גל, מייסד-שותף בחברת WSC Sports: "בשנים האחרונות אנחנו עדים להתעניינות גוברת בספורט נשים ברחבי העולם בכל האספקטים. גם אצלנו בחברה אנחנו מרגישים את הקפיצת מדרגה הזו כאשר אנחנו היום מטפלים בלמעלה מ-70 ליגות נשים ברחבי העולם ב-15 ענפי ספורט שונים. נפלה בחלקנו הזכות השנה לארח את הטקס המרגש של ספורטאיות השנה, נשים מופלאות וחזקות .שהביאו הישגים אישיים וקבוצתיים נהדרים עבור הספורט הנשי בישראל.  כמו כל דבר טוב שקורה בעולם ולאחר מכן מגיע ארצה, אנחנו מקווים כי האהבה הגוברת בעולם לספורט נשי תגיע גם לישראל".
הכדורסלנית נועה זליבנסקי, מייסדת מיזם 'WSP – הקול של הספורטאיות בישראל: "לא פעם יצא לי לחשוב כמה חשוב הקול של הספורטאיות בישראל, של חברותיי לקבוצה, לסביבה, כמה חשוב ועוצמתי הוא – ומעולם לא הבנתי את הפער שקיים בינו לבין תפיסתו ומעמדו בחברה. כל זה הוביל אותי לפני שלוש שנים לצאת למסע, מסע בתוך העולם שלי, הרי שאני יודעת כמה קסום הוא ספורט הנשים, כמה חשוב הוא עבור הדור הבא, עבור החברה כולה - שלוש שנים אחרי, אנחנו נמצאים בערב מרגש זה. במסע שלי גיליתי נשים עוצמתיות, מרתקות, מוכשרות, מנצחות – עם אמירה חזקה, עם רצון גדול להשפיע, גיליתי את הנשים החזקות ביותר- גיליתי את קולן של הספורטאיות בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה