עסקי ספורט

מאמן מכבי תל אביב חוטף אש: במולדתו קוראים להתפטרותו

גארי גויאל, קרא בעיתון Irish mirror לרובי קין, מלך השערים האירי לשעבר לפרוש ממשרתו הנוכחית כמאמן מכבי תל אביב כאקט עקרוני נגד המלחמה בעזה. דויאל העלה את ההשערה לפיה הסכמתו של המאמן האירי לתפקיד נובעת ממקום של חוסר ידיעה ומחקר את נושא הסכסוך במזרח התיכון
מערכת ice | 
רובי קין (צילום האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
המאמן האירי של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב, רובי קין, ממשיך לספוג ביקורת ממדינת מולדתו. התקשורת במדינה שידועה בדעותיה הפרו פלסטיניות לא הסכימה לחגוג את הצלחתו בתפקיד החדש בישראל, וכעת אף קוראת לחלוץ האירי לשעבר להתפטר מתפקידו.
גארי גויאל, כתב העיתון Irish mirror הודה כי התקשורת האירית לא הייתה הוגנת בכל מה שקשור לקין ולמינויו למאמן מכבי תל אביב. זאת כיוון שלא ניתן היה להתנער מההקשר הפוליטי של האירוע. כעת גויאל קרא לקין לסיים את עבודתו בישראל כאקט עקרוני וטען כי אם יעשה כן, הדבר יהווה את שיא הקריירה של החלוץ לשעבר. לטענתו, אף בן אדם, ולא משנה מה מקצועו, לא יכול להתעלם מהמלחמה בעזה שמתרחשת מול עיניי העולם.
לדעתו של גויאל, קין טעה משהסכים לקחת על עצמו את תפקיד המאמן בישראל והעלה את ההשערה לפיה הסכמתו של המאמן האירי נובעת מתוך מקום של חוסר ידיעה היות  ולא חקר מספיק את נושא הסכסוך במזרח התיכון. מכבי תל אביב הייתה הראשונה להציע לקין את תפקיד האימון במסגרתו מקבל מלך השערים האירי שכר צנוע של 60 אלף ש"ח בחודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה