עסקי ספורט

חולצה של אגדת הספורט במכירה פומבית: שווה 30 מיליון דולר?

מדי הבייסבול של בייב רות' צפויים להימכר בקרוב. אם יקבלו את הסכום המוערך - בית המכירות יעקוף את השיא ששברה הגופיה של מייקל ג'ורדן. אספנים יודעי דבר כנראה ישלמו עבורה 30 מיליון דולר אז למה בפעם הקודמת היא עלתה רק 940,000?
מערכת ice | 
בייסבול (צילום נתי שוחט/פלאש 90)
חולצה של שחקן הבייסבול האגדי בייב רות' מועמדת למכירה פומבית, והיא שוברת שיאים בכל מה שקשור למכירות פומביות של פרטי אספנות בתחום הספורט. החולצה נמכרה בעבר בסכום של 940,000 דולר, אך כעת, בשל התאמה שנערכה בינה לבין תמונה המוכיחה כי רות' לבש את החולצה בזמן אחד ממשחקיו המפורסמים ב-1932, גורמים מעריכים כי היא עשויה להימכר ב-30 מיליון דולר. החולצה תעמוד למכירה פומבית בסוף אוגוסט. 
בייב רות' לבש את החולצה במהלך המשחק השלישי באליפות העולם במשחק שכונה "Called shot". הוא לבש את החולצה כאשר חבט הום-ראן משמעותי מאוד שזיכה את קבוצתו באליפות. לפי מומחים בתחום החולצה זוהתה בזכות החולצה שלבש באותו משחק בגלל מספר גורמים שונים. 
בין המאפיינים שנבדקו וגרמו לזיהוי הוא מיקומה של האות Y על החולצה ביחס לכפתורים. מומחים בנושא מספרים שמשום שבאותה תקופה הכל נתפר ביד המאפיינים היחודיים מסייעים להבדיל את החולצה מחולצות אחרות שנלבשו במשחקים אחרים.
המכירה הפומבית תנוהל על ידי בית המכירות הריטג'. אם תשיג את הסכום המוערך, החולצה צפויה לשבור שיאים. מדי הספורט היקרים ביותר שנמכרו במכירה פומבית שייכים לשחקן הכדורסל האגדי מייקל ג'ורדן. הגופיה שלבש במהלך משחק אליפות ה-NBA בשנת 1998 נמכר ביותר מ-10 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה