עסקי ספורט
הפתעה לכל גיל: העכבר המפורסם בעולם עולה על המסלול בשיתוף פעולה ענק
דיסני ופורמולה 1 הודיעו על שיתוף פעולה עולמי החל מ-2026 במטרה למשוך קהלים חדשים לשני המותגים. במסגרת המהלך: מרצ'נדייז, תוכניות ודמויות דיסני על מסלול המירוצים ועל גבי המכוניות
שני מותגי הענק דיסני ופורמולה 1 הכריזו על שיתוף פעולה חדש שייצא לדרך בשנת 2026 – ויכניס את מיקי מאוס וחבריו לעולם המוטורי. המטרה: למשוך קהל גלובלי וצעיר יותר. המהלך החדש יכלול שיתופי פעולה במרצ'נדייז רשמי, פרקים וסרטונים ייעודיים, וגם נוכחות של מיקי מאוס וחבריו במסלולי המירוצים, בקדימונים, בפעילויות קהל או על גבי המכוניות עצמן.
לדברי אמילי פרייזר, סמנכ"לית המסחר של פורמולה 1: "זו שותפות שמתאימה באופן מושלם לאסטרטגיה שלנו: להתרחב מעבר לעולם הספורט הקלאסי ולפנות לקהלים חדשים. אנחנו מציגים את דיסני ל-820 מיליון האוהדים שלנו ברחבי העולם ומכניסים את עולם המירוצים לתוך עולם התוכן של מיקי מאוס. זה שילוב שמבוסס על חדשנות, חציית גבולות והמון כיף".
גם בדיסני מתרגשים מהשילוב הלא שגרתי. טסיה פיליפטוס, נשיאת דיסני מוצרי צריכה, אמרה: "כשאנחנו מציינים כמעט 100 שנה למיקי וחברים, החיבור לפורמולה 1 הוא דרך נפלאה לרענן את המותג עם קהל גלובלי, צעיר ונלהב. ניצור יחד מוצרים, תוכן וחוויות שיהפכו את השותפות הזאת לבלתי נשכחת".
עוד ב-
פורמולה 1 חווה בשנים האחרונות פריחה בקרב קהלים צעירים. לפי נתוני הסדרה, למעלה מ-4 מיליון ילדים בגילי 8-12 עוקבים כיום אחר הענף באירופה ובארה"ב, יותר ממחצית מהעוקבים בפלטפורמות כמו טיקטוק הם בני פחות מ-25.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



