עסקי ספורט

דיוויד בקהאם נלחם בפוטין, למה תרם את האינסטגרם?

דיוויד בקהאם העביר ליום אחד את השליטה בעמוד האינסטגרם שלו לרופאת ילדים בעיר חרקיב וביקש תרומות לסיוע לאימהות ותינוקות אוקראינים
מערכת ice | 
דיוויד בקהאם (צילום פייסבוק/ דיוויד בקהאם)
דיוויד בקהאם, שגריר יוניסף העביר את השליטה על חשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים עשרות מיליוני אנשים, לרופאה אוקראינית שעובדת בעיר המופגזת, חרקיב. 
אתמול (ראשון), לאורך כל היום, הסטורי'ז בחשבון האינסטגרם של הכדורגלן לשעבר היו עם תוכן של תיעודי וידאו ותמונות שעוקבים אחר פעילות של אירינה, רופאת ילדים מרדימה ומנהלת מרכז הלידה, ביום עבודתה בזמן הלחימה בין רוסיה לאוקראינה. 
אירינה הראיתה ל-71.5 מיליון העוקבים של בקהאם את המרתף הצפוף שאליו מגיעות כל הנשים ההריוניות והאימהות החדשות שפונו אליהם מהיום הראשון של הפלישה הרוסית לאוקראינה. היא פרסמה תמונות "ניו בורן", של הילודים החדשים ביחידה לטיפול נמרץ מחוברים למכשירי חמצן שנתרמו על ידי יוניסף. באחד הסרטונים תועדה אמא צעירה, יאנה, שהיא מחזיקה בילד שלה מיכאילו, שנולד עם קשיי נשימה ובית משפחתו נהרס. 
 
אירינה סיפרה שהיא עכשיו עובדת 24/7 וש"אנחנו ככל הנראה מסכנים את חיינו, אבל אנחנו לא חושבים על זה בכלל. אנחנו אוהבים את העבודה שלנו. רופאים ואחים פה, אנחנו דואגים, בוכים, אבל אף אחד מאיתנו לא נכנע". 
בקהאם, שגריר יוניסף החל משנת 2005, ניסה לשכנע את עוקביו לתרום צדקה שתשמש את אוקראינה להעניק למשפחות בהצלחה סיוע בגישה למים נקיים ואוכל, משלוחי ערכות מוכנות לשימוש לאימהות בבתי חולים ולספק שירותי הגנה לילדים. "בזכות התרומות, מכונות החמצן שהתקבלו עוזרות לילודים לשרוד בתנאים מורכבים" אמר בקהאם. 
חרקיב, העיר האוקראינית השנייה בגודלה, הפכה לאחת המטרות המרכזיות לכוחות הרוסיים במשך שלושה השבועות האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה