ויראלי

בקהאם קיבל סכום עתק מקטאר ועורר סערה באנגליה

לפי דיווחים בעולם, כוכב העבר הבריטי חתם על עסקה בסך 150 מיליון ליש"ט (כ-277 מיליון דולר) שתמורתו ישמש כשגריר של קטאר. בממלכה פחות התלהבו מהעסקה
מערכת ice | 
צילום Noticias do Santos FC
ההסכם בין בקהאם לקטאר, שנחתם ל-10 שנים, יהפוך את קפטן נבחרת אנגליה לשעבר בן ה-46 לפנים של המונדיאל בקטאר שיתרחש ב2022. על פי ה"סאן" ביום ראשון, בקהאם טס החודש לדוחא בירת קטאר ושם שהה במשך כשבוע בסיורים עם בכירים באיצטדיונים שיארחו את הטורניר בשנה הבאה 
העסקה של בקהאם מעוררת מחלוקת משום שכידוע, אירוח המונדיאל בקטאר עורר סערה בעולם הכדורגל בגלל החשדות לשחיתות ושוחד במהלך תהליך בחירת המדינה המארחת. וזאת בנוסף למציאות הנוראית של העובדים הזרים שבונים את האיצטדיונים למונדיאל.  וזאת עוד בלי להזכיר שקטאר היא מדינה שמואשמת בהפרת זכויות אדם ומימון טרור. 
בפגישות שם הוא קיבל את הרושם שאוהדים במונדיאל יורשו להניף דגלים בצבעי הגאווה במהלך המשחקים בשנה הבאה והתבשר על המספר ההולך וגדל של נשים המעורבות בפוליטיקה במדינה הערבית.
אך תושבי אנגליה לא מסכימים לשתף פעולה עם ההכשרה של מדינת הנפט העשירה ומאשימים את בקהאם בשיתוף פעולה עם מדינה מושחתת ומעודדת אפליה נגד נשים, ושהם משתמשים בו תמורת סכום עתק כדי לקבל לגיטימציה מהעולם המערבי לפשעים שלהם.  עוד מדווח ה"סאן" שבקהאם התייעץ עם אשתו ויקטוריה טרם חתם על העסקה.
מקורב לבקהאם אמר: "דייוויד מאמין במחויבות של קטאר לקידמה ושהמונדיאל - הראשון שנערך בעולם הערבי - יכול לחולל שינוי חיובי ומשמעותי. דיוויד מאמין מאוד בכוחו של הכדורגל לגשר על פערים ולחבר בין קהלים שונים"
כאמור, בתוך כל אלה, דייוויד בקהאם הכדורגלן היהודי-בריטי, פרסם לפני כמה חודשים תמונה באינסטגרם שלו, שנראית בה נוכחות של שרשרת מגן דוד. בקהאם קיבל כמעט 2 מיליון סימוני לייק לתמונה אך בתגובות חטף ביקורות נוקבות לצד הודעות חיזוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה