עסקי ספורט

דייוויד בקהאם חיתן את הבן: זו המתנה שהעניק לזוג

דיוויד בקהאם ערך בסוף השבוע חתונה לבנו, שנישא לבחירת ליבו המעושרת - ביתו של המיליארדר ניקולה פלץ. אחרי החתונה שנערכה בשווי של מיליוני דולרים, זו המתנה שקיבלו בני הזוג
מערכת ice |  11
דייוויד בקהאם (צילום צילום מסך מאינסטגרם)
דיוויד בקהאם חיתן את בנו ברוקלין בן ה-23, לבחירת ליבו ניקולה פלץ בת ה-27, בתו של המיליארדר היהודי נלסון פלץ. החתונה היהודית התקיימה במסיבה מפוארת, באחוזה של אב הכלה ששוויה 100 מיליון דולר, ועלות האירוע מוערכת במיליוני דולרים. בתוך כל הפאר הזה, מה שתפס את תשומת הלב יותר מכל דבר בחתונה זו המתנה שהעניק בקהאם לזוג הצעיר. 
מדובר במכונית יגואר קלאסי שהעניק בקהאם לזוג הצעיר מיד אחרי החתונה המפוארת שנערכה בפלורידה ביום שבת. הכדורגלן לשעבר, בן 46, משקיע בחברת Lunaz שחשמלה והינדסה מחדש את היגואר XK140 משנת 1954, לאחר שלקחה 10 אחוזים ביוני 2021. הוא צולם מוציא את הרכב לסיבוב עם אשתו ויקטוריה, בת 47, ביום ראשון בבוקר לפני שמסר אותו לזוג הטרי, שחיקו את הגעתם של מייגן והארי על ידי נסיעה במכונית עם גג נפתח לבראנץ' מפואר.
נשיא InterMiami FC ביקש שהמכונית תיצבע בכחול בהיר, אולם ביקש ששמו לצבע הייחודי יישאר חסוי. המכונית הזו היא תוצר של אלפי שעות עבודה של 120 הצוות החזק של אומנים, מעצבים וטכנאי רכב חשמלי (EV), והוא נבנה כולו בביתו של Lunaz בסילברסטון, אנגליה.
 
הטרנד בר-קיימא רואה את Lunaz תולש מנועים שמזהמים את האטמוספירה שלנו ומחליפים אותם בסוללות אפס פליטת פליטה ובמנועים חשמליים. דייוויד לורנץ, מייסד ומנכ"ל Lunaz אמר: "ביצירת היגואר XK140 היפה והמחושמל הזה, אנו מתכבדים לגשר על הפער בין חייו המקצועיים של דיוויד בקהאם, שם הוא משקיע בלונאז וחיי משפחתו.
"המכונית המדהימה הזו היא המתנה המושלמת לבנו ברוקלין ולכלתו, ניקולה, ביום חתונתם. מכל בחינה, המכונית הקלאסית החשמלית יוצאת הדופן הזו של לונאז מסמלת עתיד מזהיר וחיובי״.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הצחקתם אותי
    אתי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם גם הגירושים יהיו ברבנות?
    סגור
  • 7.
    יש הרגשה שתרגמו בגוגל טרנסלייט
    אלינה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי להשקיע בעורך/הגהה
    סגור
  • 6.
    כנס אבי שלום
    אבי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סבא של בקהאם יהודי דיוויד עשה ברמצווה .והוא סיפר שהוא היה הולך בחגים לבית כנסת עם הסבא. שלו
    סגור
  • 5.
    איזה חתונה יהודית בדיוק??ממש אבל ממש לא נכון
    אזרח כואב 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אף רב אמיתי לא עושה חתונה כזו זו חתונה רפורמית מספיק עם הנדסת תודעה
    סגור
  • 4.
    כאשר גבר סובל עבור אישה
    עדי חיון 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בעלי ואני נשואים כבר כ-7 שנים. היינו נשואים באושר עם שני ילדים, בן ובת. לפני 3 חודשים התחלתי להבחין בהתנהגות מוזרה שלו וכמה שבועות לאחר מכן גיליתי שבעלי פוגש מישהי. הוא התחיל לחזור הביתה מאוחר מהעבודה, כבר כמעט לא אכפת לו ממני או מהילדים, לפעמים הוא יוצא ואפילו לא חוזר הביתה במשך 2-3 ימים. עשיתי כל שביכולתי כדי לתקן את הבעיה אבל הכל ללא הועיל. נהייתי מאוד מודאג ונזקקתי לעזרה. כשגלשתי באינטרנט יום אחד, נתקלתי באתר שהציע שד"ר איגבינוביה יכול לעזור בפתרון בעיות זוגיות, לשחזר מערכות יחסים מרוסקות וכן הלאה. אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא עשה לי כישוף. יומיים לאחר מכן, בעלי בא אליי והתנצל על העוולות שעשה והבטיח לעולם לא לעשות זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים יחד באושר שוב.. הכל בזכות ד"ר איגבינוביה. אם אתה צריך מטיל כישוף שיכול להטיל כישוף שבאמת עובד, אני מציע לך ליצור איתו קשר. הוא לא יאכזב אותך. זה האימייל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp / viber +12162022709 קחו דברים כמובנים מאליהם וזה יילקח מכם
    סגור
  • טען עוד
  • לא הבנתי, אז הכותרת אצלך היא כשגבר סובל עבור גבר...? (ל"ת)
    גבר 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קצת פירגון
    ערן 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא יהודי מצד הסבא . ומזדהה עם ישראל הרבה יותר מהרבה יהודים כשרים. כלתו יהודיה וחיבד בטקס יהודי . לכל מחפשי הזדון והכשרות .
    סגור
  • קשקשן,שכחת שהוא מנגב חומוס
    אשר 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהדות לא מתחילה מהיהודים,יהדות התחילה מההקב"ה ,ויש לה כללים ולא כל רביי או שגעון כזה או אחר,יהודי הוא לא,והחתונה לא יהודית כי הוא גוי,זה לא קשור לסבלנות שסובלים את השטיות של היהודים שלא שו רים הלכה כהוגן,אבל לא לערבב את השכל ולהמציא המצאות
    סגור
  • 2.
    חתונה יהודית??? הוא גוי, דיי כבר לעידוד התבוללות. (ל"ת)
    אבישלום 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • גם האמא של הכלה נוכריה (ל"ת)
    Zack 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אתם מבינים....
    תמי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחמי הזמין לי ניידת בשבע ברכות
    סגור