עסקי ספורט

נבחרת ישראל בגמר אליפות אירופה: שווי הסגלים, השחקנים וההשוואות

נבחרת הנוער של ישראל רשמה הישג חסר תקדים כשניצחה את צרפת והעפילה לגמר אליפות אירופה הגדול מול אנגליה החזקה. על כמה זה חסר תקדים? שווי הסגל של הנבחרת נמוך פי עשרה מהיריבות, שווי השחקנים שמחירם בשוק הגבוה ביותר מבין השלוש, ההשוואות וכל הנתונים לפניכם
רעי שני | 
נבחרת הנוער של ישראל
נבחרת הנוער של ישראל רשמה אמש (שלישי) הישג חסר תקדים כשהעפילה לגמר אליפות אירופה לנוער אחרי ניצחון 1:2 אדיר על נבחרת הנוער של צרפת ותפגוש בשישי את נבחרת אנגליה לגמר הגדול.
עד כמה ההישג חסר תקדים? שווי הסגל של ישראל על פי אתר 'טרנספרמרקט' הוא 2.20 מיליון אירו בלבד. צרפת, אותה ניצחה כאמור ישראל מחזיקה בשווי סגל של 20.20 מיליון אירו - כמעט פי עשרה יותר מהנבחרת הישראלית. על פי האתר, שווי הסגל של אנגליה, אותה תפגוש ישראל בגמר, הוא 20.90 מיליון אירו.
שלושת השחקנים בעלי השווי הגבוה ביותר באנגליה הם קרני צ'וקוומקה שמוערך ב-6 מיליון אירו, טים אירוגבונם ששווה על פי 'טרנספרמרקט' 2.5 מיליון אירו ו- ווליאם דלפ ששוויו מוערך ב-1.5 מיליון אירו. סולימאן איסק טראורה מצרפת מוערך ב-5 מיליון אירו. אחריו בנבחרת הצרפתית ישנם את אוסאמה קמארה, אלן וירג'יניוס ולואם צ'אונה ששווים 2 מיליון אירו כל אחד.
השחקן בעל השווי הגבוה ביותר באתר בישראל הוא אוסקר גלוך ממכבי ת"א, ששוויו מוערך ב-500 אלף אירו, אך על פי הערכות מדובר בסכומים גבוהים בהרבה שכן הוא יכול להימכר גם בעד 10 מיליון אירו אחרי הטורניר האדיר שהוא מציג. אחריו יש את איליי מדמון מהפועל ב"ש ששווה 400 אלף אירו, אחריו סתיו למקין מהפועל ת"א ואחמד סלמן מהפועל ירושלים עם שווי מוערך של 350 אלף אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה