עסקי ספורט

בית"ר ירושלים נגד המשטרה: "מנסים לסכל לחלוטין את המכירה"

בית”ר ירושלים הגישה בקשה לדיון בהול בבית המשפט בסוגיית אישור משטרת ישראל למכירת הקבוצה לידי ברק אברמוב להקדים את הדיון ל-3.8 במקום ל-7.8 כפי שהתבקש בהתחלה, והבקשה נענתה בחיוב: "המשטרה הציבה שני תנאים בלתי סבירים אותם אף רוכש פוטנציאלי אינו מוכן לקבל, שיש בהם כדי לסכל לחלוטין את מכירת הקבוצה"
מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
בית”ר ירושלים הגישה בקשה לדיון בהול בבית המשפט בסוגיית אישור משטרת ישראל למכירת הקבוצה לידי ברק אברמוב. בבקשתו של הנאמן על הקבוצה, יצחק יונגר, הוא דרש להקדים את הדיון ל-3.8 במקום ל-7.8 כפי שהתבקש בהתחלה, והבקשה נענתה בחיוב.
במכתב של יונגר לבית המשפט נכתב: “המשיבה 1 (משטרת ישראל) הציבה שני תנאים בלתי סבירים אותם אף רוכש פוטנציאלי אינו מוכן לקבל, שיש בהם כדי לסכל לחלוטין את מכירת הקבוצה. בנסיבות אלה, וללא רוכש הקבוצה לא תוכל לאשר את תקציבה, דבר שיביא כאמור לירידת הקבוצה לליגה א'. ירידת הקבוצה לליגה א’ תביא לקריסתה המוחלטת הקבוצה וייתכן כי חובות החברה לא יכוסו ובכלל זאת לחברת סינגולרטים ומתוך כך גם יחידת החילוט לא תקבל דבר”.
 
עוד נכתב בבקשה: “עד למועד אישור התקציב על ידי ההתאחדות לכדורגל על הקבוצה לבצע מסי פעולות. בין היתר: 1. חתימת ההסכם הפיפי והסרת הצווים; 2. אישור רוכש על ידי הועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל (בראשה עומדת שופט בדימוס), 3. אישור התקציב וקביעת הבטוחות שייתן הרוכש לתקציב המוצע וזאת על ידי הרשות לבקרת תקציבים של ההתאחדות לכדורגל".
כאמור לעיל, על פעולות אלה להתבצע עד ליום 10.8.2022 – שהינו ממילא פרק זמן קצר וצפוף ביותר וככל שלא תהיה הכרעה בבקשה עד ליום רביעי, 3.8.2022, הרי שלא יהיה די זמן לביצוע כל הפעולות הנדרשות הנ”ל מה שייתר את הדיון בבקשה תוך קביעת עובדות בשטח. לאור האמור לעיל, מתבקש בית המשפט הנכבד להורות כמבוקש ברישא לבקשה זו".
 
לבקשת בית”ר צורף מכתב של היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו”ד עמית פינס, בו נכתב: “בנסיבות העניין וכאשר נותרו 8 ימי עסקים עד למועד הקובע – וכאשר הפועל היוצא מאי אישור התקציב עד המועד הקובע, הוא הורדתה של הקבוצה לליגה נמוכה יותר (ואולי אף לליגה שאינה מקצוענית), הדחיפות ברורה מאליה, בוודאי כאשר תחילת משחקי הליגה בפתח וזכויות צדדי ג' קשורות בהכרעה בעניין בית"ר ירושלים”.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה