עסקי ספורט

"כל החקירות ומה שקורה בגלל שהוא קנה את בית"ר"

אלי חוגג, אביו של בעלי קבוצת בית"ר לשעבר, יוצא להגנת בנו וטוען לחיסול ממוקד
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נראה שקבוצת בית"ר ניצלה, לעת עתה, מירידת ליגה, לאחר שהרוכש ברק אברמוב החליט לחזור בו מההתחרטות ולרכוש בכל זאת את הקבוצה (בעזרה מניר ברקת). המצב הרגיש לא מנע ממשה חוגג, הבעלים הקודם אשר קבור בשלל חובות והאשמות לשחיתות, לסמן אשמים במסיבת עיתונאים לפני יומיים. 
"אף אדם הגיוני לא ייכנס לדבר הזה עם ההתנהגות המסוכנת הזו, ואני לא מדבר על איומים כולל ברצח היום בבוקר. כשהייתי ספונסר שמתי מאית ממה שהשקעתי כבעלים והייתי מלך. לא רק אני כל אחד אחר בכדורגל הישראלי". אמר אז חוגג, בין היתר. 
 
היום מסתבר שהעץ לא עומד רחוק מהתפוח. אלי חוגג, אביו של משה, התראיין לרדיו 103FM והשמיע טענות דומות מאוד לאלה של בנו. "לצערי אנחנו חיים במדינה שמי שמרים טיפה את הראש, יהיה מי שיערוף לו אותו. כל החקירות וכל מה שקורה לבן שלי בשנה האחרונה זה בגלל שהוא רכש את בית"ר ירושלים".בית"ר נמצאת בצרות צרורות בעקבות הבלאגנים של חוגג, ואף הייתי על סף ירידה לליגה א'.  ארגון המכנה עצמו "החזית לשחרור בית"ר" אף תלה מודעות ברחבי הבירה בהן נכתב: "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתה של אהובתנו בית"ר ירושלים, אשר נקטפה בטרם עת על ידי חשוד בהונאות ועבירות מין - ובאדישותם ורשלנותם של פקידי ההתאחדות לכדורגל". במסיבת העיתונאים הוסיף חוגג "אל תתנו לבית"ר לסבול בגלל חקירה לגבי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה