תקשורת ומדיה

ערוץ הספורט נגד מכבי תל אביב: "לא תקבעו מי יסקר"

סערת מוטי פשכצקי בין ערוץ הספורט למכבי תל אביב עולה שלב, כאשר בערוץ הספורט הגיבו: "איננו חפים מטעויות, ואנחנו קשובים לביקורות, אבל בעיתונות יש כלל מאוד ברור - מסוקר אינו יכול לקבוע מי יסקר אותו. ערוץ הספורט ימשיך לסקר את כל המועדונים ללא משוא פנים, ללא מורא, בהגינות ותוך שמירה על כללי העיתונאית"
תום נחום |  4
ערוץ הספורט (צילום לוגו)
דרמת ענק בעולם תקשורת הספורט הישראלי, כאשר מכבי תל אביב, המועדון המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, הכריז אמש (שני) מלחמת חורמה נגד אחד השחקנים הבולטים בשוק, ערוץ הספורט, זאת על רקע דרישת הצהובים לא לאפשר לכתב מוטי פשכצקי לסקר את המועדון.
בהודעה הרשמית שהוציאו הצהובים נכתב: "בעקבות החלטת מנכ"ל ערוץ הספורט, תומר תורג'מן, לחזור בו מהסיכום אליו הגיע בעונה שעברה עם מכבי ת"א, הסכם לפיו מוטי פשכצקי לא ייסקר יותר את המועדון כהמשך ישיר להתנהלותו של הכתב - מכבי ת"א לא תשתף פעולה עם ערוץ הספורט על כל המשתמע מכך לרבות בשידורים בהם הוא משמש כזכיין השידור".
ערוץ הספורט הגיב בהודעה אותה הקריא אלי אילדיס במסגרת 'חדשות הספורט', כאשר לשון ההודעה כך: "ברצוננו להדגיש כי ערוץ הספורט מכבד את מועדון מכבי תל אביב וציבור אוהדיו וימשיך לפעול למען סיקור הוגן, ראוי וענייני שלו, הן בערוץ על תוכניותיו השונות והמגוונות והן באתר שלנו. איננו חפים מטעויות, ואנחנו קשובים לביקורות, אבל בעיתונות יש כלל מאוד ברור - מסוקר אינו יכול לקבוע מי יסקר אותו. ערוץ הספורט ימשיך לסקר את כל המועדונים ללא משוא פנים, ללא מורא, בהגינות ותוך שמירה על כללי העיתונאית".
חברו לערוץ של פשכצקי, העיתונאי הוותיק רון קופמן, הגיב לסערה וכתב בטוויטר: "מכבי ת"א בכדורגל, בעימות עם מוטי פשכצקי. המועדון מתנהל מול ערוץ הספורט. במקביל אוהדים, מאיימים על אשתו ועל ילדיו - וממררים את חייהם. למה? מוטי בבטומי, עם הנבחרת הצעירה. מדוע אוהדים, גם אם זה "קומץ", מתנהלים כמו ארגון פשע? איפה שאר העיתונאים, שמבקשים עזרה ברשת, כשמשפחתם מאויימת?".
 
 
כזכור, כל זאת מגיע כחמישה חודשים אחרי הדרמה הגדולה, אז כתב ערוץ הספורט, מוטי פשכצקי, שלח מכתב התראה לפני תביעה לאוהד מכבי תל אביב, שניסה לגרום לו לפרסם מידע כוזב. לאחר שאותו אוהד של קבוצת מכבי תל אביב לא הצליח, הוא פרסם ברשתות החברתיות את תוכן ההתכתבות האישית ביניהם בווטסאפ עם מידע חלקי.
לפיכך, פשכצקי שלח לאותו אוהד באמצעות עורך דינו מכתב התראה לפני תביעה. "בנטו ספורט" פורסמו חלקים ממכתב ההתראה לפני תביעה של פשכצקי, אותם כתב עורך דינו שטען כי "אותו אוהד הטיל דופי כבד וחמור ביושרו של הכתב".
 
בתמלילי השיחה שפורסמה על ידי אותו אוהד ניתן לראות שלט שתלוי במתחם האימונים של מכבי תל אביב, קריית שלום, בו נכתב "יצחקי הביתה" ושלח לפשכצקי: "יש לנו את זה". פשכצקי על פי הנטען הגיב: "זה לא עוזר. צריך עוד אוהדים שיגיעו לאימון".
בהמשך, כתב לו פשכצקי: "מחר כל מכבי מגיעים לסינמה סיטי", והעביר לו הודעה שנראית כמו הודעת דוברות שהוציאה מכבי תל אביב לתקשורת ובה נכתב: "מחר ב-10:30 תגיע נציגות של שחקני הקבוצה למתחם החדש של נותנת החסות יורודרייב הממוקם ב-פי גלילות. התקשורת מוזמנת להגיע ולסקר את האירוע".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ערוץ מסריח
    אסף 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לוותר ולא לשתף איתם פעולה. יש לנו את האפליקציה והאתר של מכבי, שם האוהדים מקבלים נטו את הידיעות המאומתות בלי כל ההמצאות של הערוך פח הזה.
    סגור
  • 3.
    אין מה לעשות מונופול (ל"ת)
    רמי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מכבי מכבי
    נדב 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הכי נחמד שהכרתי. כל האוהדים שיוצאים עליו אם היו מכירים אותו הם היו מתביישים. תחזור לדרום עזוב אותך ממכבי מרימים שם את האף
    סגור
  • 1.
    ערוץ 5 זה הכל חוץ מערוץ ספורט
    רפי פרץ 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתמול ה-3/7/23 בשעה 19:00 אני מדליק טלויזיה, שם על ערוץ 55 ויש טניס מווימבלדון, מעביר ל-56 טניס, מעביר ל-57 טניס, מעביר ל-58 טניס, מעביר ל-555 כדורסל נשים 3X3. בקיצר לא יודע מי אחראי על לוח השידורים שלהם אבל הבן אדם לא מבין בספורט!!! נראה לכם הגיוני שארבעה ערוצים משדרים את אותו הענף??? פשוט מגוחך
    סגור