TOP 5

דירוג החברות המובילות בישראל: החמישייה שבפסגה

הנוף הכלכלי של ישראל נשלט על ידי מספר שחקנים מרכזיים שהשיגו צמיחה והשפעה משמעותית הן מקומית והן בינלאומית. המדד של שווי השוק של חברה משקף את מצבה הפיננסי הנוכחי ואת הפוטנציאל שלה לצמיחה ויציבות עתידית, אלו הן 5 החברות המובילות בישראל על פי שווי שוק
מערכת ice | 
בנק הפועלים, טבע, מובילאיי (צילום shutterstock, מובילאיי)
שרוצים לדעת את מידת הצלחתו של גוף מסוים מסתכלים לרוב גם על שווי השוק שלו, כאן אנו בוחנים את חמש החברות הישראליות הגדולות ביותר לפי שווי שוק, ומציגים את יכולתן הפיננסית ואת הגיוון המגזרי שלהן.
 



כמרכז תוסס לחדשנות טכנולוגית ושירותים פיננסיים, ישראל מתגאה במגוון רחב של חברות המובילות בתעשיות שונות. דירוג החברות הללו לפי שווי שוק מציע תובנות לגבי המגמות הכלכליות וחוזקות המגזר המאפיינות את השוק הישראלי. גם בנק מרכזי נכנס לדירוג, משימה לא קלה בכלל.

5 החברות הישראליות המובילות לפי שווי שוק


1. מובילאיי - Mobileye - שווי שוק: 22.57 מיליארד דולר
מתמחה במערכות סיוע מתקדמות לנהגים, Mobileye מובילה את הרשימה הזו. הטכנולוגיה של החברה מתמקדת בתפיסה ובמיפוי עבור נהיגה, מה שהופך אותה לשחקן מרכזי בתחום טכנולוגיית הרכב. כזכור, בחודש אפריל האחרון, פרסמה חברת מובילאיי את התוצאות הכספיות מדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024. על פי הנתונים, החברה רשמה הפסד תפעולי של 65 מיליון שקל

2. טבע תעשיות - eva Pharmaceutical Industries -  שווי שוק: 19.35 מיליארד דולר
כמובילה בתרופות גנריות ופרמצבטיות מיוחדות, טבע תעשיות ממלאת תפקיד מכריע בפיתוח וייצור תרופות המשפיעות על מיליוני חיים. בין היתר, חברת טבע מקיימת שיתוף פעולה עם הזמר איתי לוי, אשר נפגש לאחרונה עם מנכ"ל החברה במסגרת תפקידו כשגריר קהילת "דואגים למטפלים" של טבע. 
 



3. צ'ק פוינט - Check Point Software - שווי שוק: 16.93 מיליארד דולר
ידועה בפתרונות אבטחת הסייבר שלה, צ'ק פוינט מגנה על מחשבים ורשתות מפני איומי סייבר, תחום שישראל ניצבת בחוד החנית, מה שהופך אותה לחיונית בעולם הדיגיטלי של היום.

4. נייס - NICE - שווי שוק: 14.29 מיליארד דולר
נייס מספקת פתרונות תוכנה ארגוניים בענן וארגונים התומכים בביצועים ארגוניים ואבטחת נתונים, תוך שימת דגש על תפקידה בחדשנות טכנולוגית.
5. בנק הפועלים - שווי שוק: 12.26 מיליארד דולר
כאחד הבנקים הגדולים בישראל, בנק הפועלים מציע קשת רחבה של שירותים פיננסיים. כזכור, השנה ימונו 3 דירקטורים חדשים לבנק והמרוץ לתפקיד הנחשק החל.
המגוון של המגזרים שהחברות המובילות הללו מייצגות - החל מטכנולוגיה ותרופות ועד אבטחת סייבר ובנקאות - מדגיש את החוסן והרבגוניות של כלכלת ישראל. שווי השוק של כל חברה מעיד על מעמדה המוביל בישראל ועל מעמדה התחרותי החזק על הבמה העולמית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה