TOP 5

איפה הכי כדאי לעבוד? אלה החברות הנחשקות בשוק

נתונים של הרשת החברתית-עסקית לנקדאין בארה"ב חושפים את החברות בהן העובדים רשמו את שביעות הרצון הגבוהה ביותר. אלה חמש החברות שהפציצו והפכו לטובות במשק
מערכת ice |  1
גוגל, אמזון (צילום unsplash, pexels)
מגיפת הקורונה עוררה מסע פיטורים היסטורי שאילץ חברות לחשוב מחדש לא רק היכן לעבוד, אלא כיצד לשפר את חווית העובדים.
על פי מחקר חדש של לינקדאין, שפורסם ב-CNBC, כמה תאגידים ניווטו את השינויים כדי לעבוד טוב יותר מאחרים. ביום רביעי, פלטפורמת הרשתות פרסמה את רשימת החברות המובילות השנתית שלה המזהה את 50 המקומות הטובים ביותר בארה"ב לאנשי מקצוע להרחיב את הקריירה שלהם. אמזון דורגה במקום הראשון ברשימה, ואחריה אלפבית (חברת האם של גוגל) וולס פארגו.
להלן 5 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן בשנת 2022, על פי לינקדאין: במקום הראשון התמקמה לה אמזון, ועקפה את כל חברות הטכנולוגיה המתחרות שלה, שחלקן אפילו לא בעשיריה. גוגל (אלפאבית), מתמקמת שניה והשלישיה הסוגרת נחתמת עם וול פרגו. הבנק JPMORGEN מתמקם רביעי, ועוקף את וולמארט שמתמקמת חמישית.
ואת מי לא ראינו כאן? מיקרוסופט לא הצליחה לרשום אצל עובדיה שביעות רצון שתביא אותה לעשירייה, מטא (פייסבוק), גם נעדרת מהרשימה וכך גם טסלה, הגם שבעניין טבלה זה פחות מפתיע לאור הדיווחים השונים שמגיעים מהמפעלים מפעם לפעם. 
מי שכמעט הגיעו למחישיה הם IBM במקום השישי והמכובד וגם ,תאגיד התקשורת AT&T נכנס לעשיריה במקום השביעי. בנק אוף אמריקה מתמקם שמיני, ומי שנכנסת לעשיריה אבל לא מככבת בגובה שלה היא אפל שנכנסת למקום התשיעי. Comcast חותמת את העשירייה היוקרתית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה מעניין בחו"ל? תעשו בארץ איפה הכי שווה לעבוד (ל"ת)
    אוטל 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור