תיירות

זוועה במטוס: זה מה שנוסע תיעד זוחל במטבח

עדיין לא ברור אם מדובר במטוס שהיה בהמראה או עדיין על הקרקע, אבל אינדיגו צריכה לדאוג מאוד מהממצאים הקשים בסרטון שמוציאים את חברת התעופה באור רע מאוד בנושא התברואה וההיגיינה שקשורה למזון המוגש לנוסעים במטוס, כשג'וקים הסתובבו ליד האוכל
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
נוסע במטוס של חברת אינדיגו ההודית, הראה שהלכלוך במטוסים תמיד יכול לשבור שיא חדש, כאשר בסרטון ששותף ברשתות החברתיות היה מטבח המטוס, שנמצא בחלקו האחורי, עתיר בג'וקים, כשהרצפה מלוכלכת מאוד.
עדיין לא ברור אם מדובר במטוס שהיה בהמראה או עדיין על הקרקע, אבל אינדיגו צריכה לדאוג מאוד מהממצאים הקשים בסרטון שמוציאים את חברת התעופה באור רע מאוד בנושא התרואה וההיגיינה שקשורה למזון המוגש לנוסעים במטוס.

יש לציין כי אינדיגו כבר נפלה בבדיקות כאלו בעבר והמטוסים שלה לא פעם התבררו כמזוהמים למדי, על פי הדיווח, כבר מספר פעמים. לאחר שהופץ הסרטון, יש להזכיר כי אינדיגו מיד לקחה אחריות על התקרית ותבצע חיטוי בכל המטוסים ותחקיר למקרה הנדון.
רק בחודש אפריל האחרון, נשמעו תלונות נגד חברת התעופה, כאשר נוסע צילם ג'וק על מגש האוכל שלו אחרי שפתח את המכסה. גם בינואר האחרון, נוסע אחר במטוס של אינדיגו מצא לכאורה בורג בסנדוויץ' ואדם אחר גילה תולעת שהסתתרה בתוך הכריך שקיבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה