תיירות

בשורה אדירה לטסים: חברת התעופה הישראלית חושפת יעדים חדשים

לקראת הקיץ ועל רקע הביקוש ההולך וגובר לטיסות, ארקיע פרסמה את רשימת היעדים המלאים אליהם היא מתכוונת לטוס באביב ובקיץ הקרובים. בין היעדים: 7 איים ביוון, מונטנגרו, בוקרשט, איי סיישל, זנזיבר ועוד
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע הביקושים הגוברים בענף התעופה ובעקבות הצורך של אזרחים רבים "להתנתק" ולצאת לחופשה לתקופה קצרה, ארקיע הודיעה כי לקראת הקיץ היא מתכוונת להתרחב, ומכריזה על כלל היעדים אליהם היא מתכוונת לטוס ברחבי אירופה, אסיה ואפריקה. אז איפה בדיוק נמצאים המקומות החדשים אליהם חברת התעופה הישראלית מתכננת להמריא?
ברשימת היעדים החדשים ניתן למצוא לא פחות מ-7 איים ביוון, אמסטרדם, מונטנגרו, בוקרשט, איי סיישל, זנזיבר, בלגרד, דובאי ועוד. מדובר בבשורה של ממש עבור התיירים הישראליים, שכן היא תגביר את תדירות הטיסות מנתב"ג ותציע יותר מקומות ישיבה ליעדים חדשים.
 
היעדים המלאים הם: קישינב, בוקרשט, מיקונוס, בלגרד, ברלין, ברצלונה, זלצבורג, טיביליסי, טיווט, לרנקה, פאפוס, פודגוריצה, פראג, אמסטרדם, קלן, רומא, אתונה, כרתים, בטומי, פרבזה, דובאי, קורפו, רודוס, קוס, זנזיבר, סיישל וקולומבו.
כזכור, בתקופה האחרונה חברות תעופה רבות החלו לחזור לישראל לאחר שהשעו את פעילותן בעקבות מלחמת חרבות ברזל. עם זאת, לא כל החברות עדיין הודיעו כי הן יפעילו טיסות מתל אביב, וההיצע עדיין לא כפי שהיה בתקופה שלפני המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה