תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: זה היעד ה"אסור" שייפתח לישראלים

ענקית התעופה מאבו דאבי, איתיחאד אירוויז, הודיעה כי תפעיל כ-4 טיסות שבועיות בין האמירות לאי באלי שבאינדונזיה בימים ראשון, שלישי, חמישי ושבת. עוד היא הוסיפה כי תציע קונקשן למדינה המוסלמית גם מתל אביב, עם זמני המתנה יחסית נוחים
מערכת ice | 
טיסות (צילום shutterstock, freepik)
חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, איתיחאד איירווייז, הודיעה כי היא תפעיל כ-4 טיסות שבועיות בין האמירות לאי באלי שבאינדונזיה בימים ראשון, שלישי, חמישי ושבת. בנוסף לכך, בשל העובדה כי ישראל היא נקודת מעבר נוחה לתיירים מאירופה וצפון אמריקה, ענקית התעופה תציע טיסות ליעד המדובר טיסות קונקשן גם מתל אביב.
בטיסות ההלוך, זמן הקונקשן יהיה נוח במרבית הטיסות ויעמוד על 3.5 שעות, כאשר זמן הטיסה הכולל הוא 16 שעות. עם זאת, טיסת החזור תכלול זמן המתנה ארוך יותר שיעמוד על 10 שעות. כמו כן, איתיחאד מאפשרת פעמים רבות לנוסעים לקבל לינה ללא תשלום בעיר במידה ומדובר בקונקשן ארוך.
 
לאחרונה פורסם כי לאחר שלושה חודשים של מגעים חשאיים בין ישראל, אינדונזיה וה-OECD, הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי שבו חברות 38 מדינות, הושג הסכם: המדינה המוסלמית הגדולה בעולם מתחייבת לנרמל את יחסיה עם ירושלים, שבתמורה תסיר את התנגדותה לצירופה ל-OECD. אמנם נרמול היחסים לא אושר באופן רשמי, אך במידה ואכן יאושר – גם אנחנו נוכל לבקר במדינה שמושכת אליה מיליוני תיירים מדי שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה