תיירות

נתב"ג בהתראה לטסים לחו"ל: זה מה שאתם חייבים לעשות

כשכמעט 50 אלף טסים יעברו היום, ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.  רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רשות שדות התעופה היום, יום רביעי ה24/4/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-47,400 נוסעים ב-290 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-26,900 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  כ-20,500 נוסעים.
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.  רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. 
 
ברחבי הטרמינל פרושים קיוסקים לרישום לטיסה ולהוצאת תג המזוודה, עבור חברות התעופה המשתתפות בתהליך, ומאפשרות לשלוח את המזוודה בדלפקי הדרופ-אוף של חברות התעופה. נוסעים עם כבודת יד בלבד יוכלו לעבור בידוק בטחוני מהיר במגזר W.
 כמו כן קוראת רשות שדות התעופה לנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת. רק לאחרונה היו לא מעט מקרים בהם חיילי צה"ל בחופשה נעצרו בשדה תעופה בגלל פריט אמל"ח כזו או אחר שנשכח בתיק עימו נחתו במדינת היעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה