תיירות

דרמה באל-על: מה קרה בטיסת האימה מלוס אנג'לס?

טיסה מלוס אנג'לס לתל אביב נחתה במדריד והורידה נוסע אלים שהתפרע ולדברי הצוות סיכן את בטיחות הנסיעה. בנוסף הוגשה נגדו תלונה במשטרה

מערכת ice |  5
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על)
סיטואציה מביכה במיוחד נרשמה בטיסת אל על מלוס אנג'לס לתל אביב: אחד הנוסעים התפרע בצורה שהפריעה לטיסה, והוחלט לנחות במדריד ולהוריד אותו מהטיסה.
על פי הדיווח, אותו נוסע רץ והשתולל במעברי המטוס, והשתמש באלימות מול אנשי צוות הטיסה. לאחר שהובן שהוא מסכן את בטיחות הטסה, התקבלה ההחלטה החריגה לנחות בדרך במדריד ולהוריד אותו.
אל על הגישה תלונה למשטרה נגד הנוסע האלים, וכאשר הוא הורד מהטיסה במדריד הוא פגש בשוטרים. הטיסה נאלצה להוסיף כשעתיים לזמן הטיסה המקורי עד הגעתה לישראל. נוסעים אלימים לצערנו היא תופעה שעוד לא נעלמה, מ'טיסת השוקולד' המפורסמת לפני מספר שנים, ועד לפני כמה חודשים שטיסה של חברת אמריקן איירליינס נאלצה לבצע נחיתת חירום ביוון בשעה שהייתה בדרכה לישראל - בגלל נוסע ישראלי שהתפרע במטוס.
 
נוסע שמפריע למהלך הטיסה או משתמש באלימות צפוי להיכנס לרשימה שחורה של החברה בה טס, מה שימנע ממנו לעלות שוב על מטוסיה. אך זה לא הצעד היחיד שיינקט נגד אותו נוסע מהיום, ואל-על כאמור תגיש תלונה למשטרה ואולי אף תביעה כספית על הנזק הכספי שנגרם לה ולנוסעים האחרים בעקבותיו, שהוסיפו ללו"ז שלהם שעתיים מיותרות.
באל על אמרו: "מאחר והנוסע לא נשמע להנחיות הצוות והתנהג בצורה המסכנת את בטיחות הנוסעים הוחלט לנחות במדריד להוריד אותו מהטיסה להגיש תלונה במשטרה ולהמשיך ארצה (העיכוב הצפוי כשעתיים)".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עוד צאצח מיזרחי
    אזרח 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אחד כזה צריך לשבור את העצמות כל המיזרחים זבל אתם והתמונות של הבאבות שלכם פאנטים. אתם עובדי אלילים מיזרחים בבונים. אתם קופים וחזירים
    סגור
  • 3.
    גועל
    טלי 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר כתבו שהיה שיכור. למה בכלל מעלים שיכורים לטיסה?
    סגור
  • 2.
    אחד כזה. צריך לכלא 10 שנים
    זבל 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זבלה
    סגור
  • 1.
    בטח ליכודניק, כמו בטיסת השוקולד
    צורי 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    8 5
    חושב שהמטוס של אבא שלו.
    סגור
  • ערס איזה תגובה דוחה כמוך (ל"ת)
    זבל 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור