תיירות

רשות שדות התעופה בתחזית קודרת לחופשת הפסח

חג הפסח מתקרב ובא ואיתו גם האופציות לחופשה חלומית בחו"ל. איך ברשות שדות התעופה מתכוונים להתמודד עם האתגר? 
מערכת ice | 
טיסות לח"ול (צילום pixabay)

משבר הקורונה כמעט מאחורינו (אלא אם יהיה גל נוסף, ימים יגידו) והמוני ישראלים מתכננים לנפוש את חופשת הפסח מעבר לים. מה מתוכנן לנו, לפני שנגיע אל היעד הנכסף?

בריאיון לרדיו 103fm, מנכ"ל רשות שדות התעופה שמואל זכאי, אמר כי בכל יום עשרות אלפי נוסעים ממריאים וחוזרים לישראל וזה משמח לאור תקופה הקורונה שהשביתה את סדר היום של רבים מאיתנו ובוודאי את לו"ז החופשות.


הצפי בחגים הוא להמוני ישראלים שימצאו את עצמם בתורי ענק ארוכים, לבידוק ביטחוני עמוס וגם דלפקי הרישום לטיסות יהיו מלאים ועמוסים.


זכאי אמר שרשות שדות התעופה מתמודדת עם כוח אדם חסר ומאות עובדים אינם מאיישים תפקידים רלוונטיים כדי להוריד את העומסים הצפויים.

"עיקר המחסור שלנו הוא בעיקר בכוח אדם ובביטחון, אנחנו משפרים מאוד את תנאי ההעסקה של העובדים כדי לתת תמריץ לאנשים לבוא לעבוד כאן".
 

אז כיצד אפשר בכל זאת לנסות ולעמוד פחות בתור לפני העלייה למטוס ולבזבז זמן יקר? זכאי הציע לעשות צ'ק אין באינטרנט, כי זה יקצר את זמן העמידה מול הדלפק".

המצב הביטחוני נותן גם הוא את אותותיו וזכה להתייחסות של המנכ"ל. זכאי אמר שישנה מתיחות, אבל ברשות שדות התעופה ישנה מודעות לפיגועים המתרחשים בתוך ישראל. הוא הבטיח שנעשים מירב המאמצים, באמצעות אנשי אבטחה מיומנים ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם, כדי לשמר רמת ביטחון גבוהה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה