תיירות

אכזבה מרה לישראלים: האם הטיסות לחג יבוטלו?

בזמן שישראלים רבים מתחילים לארוז מזוודות לקראת חופשת הפסח מחוץ לישראל, ובתום שנתיים של תנועה אווירית דלה יחסית, זו הבשורה שצפויה לאכזב ישראלים רבים שרכשו כרטיסי טיסה
מערכת ice |  14
נתב"ג (צילום Magma Images)
בחודש האחרון ישראלים רבים תכננו את חופשת הפסח שלהם, בסיני, לראשונה באמצעות טיסה ישירה שחנכו נשיא מריים א-סיסי וראש הממשלה נפתלי בנט, אלא שמסתבר כעת שמחצית מהישראלים שרכשו כרטיסי טיסה, ייאלצו לפרוק את המזוודות ולרשום אכזבה מרה, לאחר שמצרים בלמה את נהירת הישראלים והגבילה את הטיסות הישראליות לתשעה קווים בשבוע בלבד.
בתוך כך, חברת ישראייר קיבלה את האישורים הביטחוניים להתחלת הפעלת טיסות ישירות לשארם א-שייח. בשלב הראשון החברה תפעיל שלוש טיסות בשבוע. הטיסה הראשונה תמריא ב 17/4.
מחיר הטיסות הלוך ושוב במהלך חול המועד פסח החל מ- 387$ לאדם ומחיר חבילה ל-4 לילות במלון 5 כוכבים החל מ- 575$ לאדם בהרכב של 1+1.
בחברה מעריכים שבמהלך חודשי האביב והקיץ מחירי הטיסות והחבילות ירדו ויתייצבו על מחירים הדומים למחירי החופשות ברודוס ובאנטליה הנעים סביב ה 300 דולר חבילה לאדם.
הילה הרמולין רונן סמנכלית שיווק ומכירות של ישראייר: ״אנו שמחים להיות שותפים לאירוע ההיסטורי של השקת קו טיסות מסחריות ישירות לשארם א שייח . מרגע שהממשלה הודיעה שזו כוונתה זיהינו ביקוש גדול אצל הלקוחות ואין ספק ששארם תהפוך להיות אחד מהיעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראליים לחופשות משפחתיות במחירים סבירים במלונות מפנקים לצד יעד מועדף לחובבי הספורט הימי ולחופשת בטן גב".
שארם א- שייח שוכנת בדרום חצי האי סיני לחוף מפרץ אילת. מדי שנה פוקדים אותה מיליוני תיירים בזכות אווירת החופש והחופים האינסופיים. חובבי הצלילה מגיעים מכל העולם כדי להנות מהמראות הקסומים שמתחת לפני המים. היצע בתי המלון והריזורטים הוא בין הגדולים שיש , למעלה מ- 40 אלף חדרי אירוח מפנקים במיוחד במגוון רחב של מחירים. בתי מלון השוכנים לאורך רצועת החוף הארוכה מציעים  שפע של פעילויות לילדים, דולפינריום מבין הגדולים בעולם לצד מסעדות וברים ,  חיי לילה סוערים ושופינג . כל זאת במזג אוויר נח כל השנה.
נזכיר כי ההסכם ההיסטורי נחתם בחודש שעבר  בין ישראל ומצרים, ובמסגרתו חתמו ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי על הרחבת הטיסות הישירות בין ישראל ומצרים, ופתיחת קו תעופה חדש מנתב"ג ליעד החם בקרב ישראלים - סיני.
הקו החדש יטוס באופן ישיר מנמל התעופה בן גוריון לשארם א-שייח' - העיר הדרומית בחצי האי סיני שממוקמת בין מפרץ אילת למפרץ סואץ ומהווה יעד תיירותי פופולארי מאוד בקרב הישראלים.
הנושא נידון בשני המנהיגים, בנט וא-סיסי, שנערכה בעיר שארם א-שייח׳, בחודש ספטמבר האחרון. כעת ההסכם נחתם אחרי שבימים האחרונים גובש ההסדר בין המדינות, וסוכם אתמול במצרים ע"י משלחת ישראלית בהובלת שירות הביטחון הכללי.
ההסכם גובש בתום עבודת מטה שהוביל שירות הביטחון הכללי בשיתוף המטה לביטחון לאומי וגורמים נוספים מול הממשל המצרי, לגיבוש מתווה אבטחה שיאפשר את הפעלת הקו.
 
בהתאם, ייחנך בקרוב הקו מנמל התעופה בן גוריון לעיר שארם א-שייח׳ והטיסות בו צפויות להתחיל כבר בחודש הבא, במהלך חול המועד פסח - עונה בה היעד התיירותי הופך פופולארי במיוחד.
ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס להסכם ואמר: "צעד נוסף בחימום הסכם השלום בין ישראל ומצרים. שיתוף הפעולה בין שתי המדינות מתרחב בתחומים רבים, וזה תורם לשני העמים וליציבות האיזור. ישראל הולכת ונפתחת למדינות האיזור, והבסיס להכרה ארוכת השנים הזו הוא השלום בין ישראל למצרים. לכן, בשני הצדדים אנחנו צריכים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה אנחנו עושים. אני מודה לשירות הביטחון הכללי שהוביל את גיבוש מתווה האבטחה שיאפשר את הפעלת הקו".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    למה אתם סתם שמים כותרת מתעתעת. (ל"ת)
    שוגי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    מקווה שלא יבקשו טיסת חירום
    אי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הישראלים טסים לכל מקום לא מעניין אותם כלום , לא מלחמה ,לא קורונה, לא מחבלים .כי הם יודעים שיקבלו טיסת חירום. המדינה צריכה להבהיר שכל מי שנוסע למקום מסוכן ידע מראש שאין טיסת חירום. יכין את הארנק למצב חירום .
    סגור
  • 12.
    איפה שכחלון שם יד לעולם לא יצמח דשא. (ל"ת)
    Hu-Sham 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    עאלק אכזבה מרה
    צצורי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משועממים
    סגור
  • 10.
    עושק!!!! (ל"ת)
    יוני 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    אורחת
    אורחת ישראלית 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שבן אדם יהודי שוכח את השורשים שלו שגדל בישראל אז עושים חגים בישראל ארץ הקודש אין כמו ישראל הלוואי שהישראלים יקבלו שכל וישארו בארץ ישראל הלוואי שיבטלו להם את הטיסות חג פסח כשר ושמח אין כמו האוכל והכשרות בישראל זה כלל
    סגור
  • 8.
    לא מכובד, הכותרת אינה תואמת את הכתבה
    רז 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כאות מחאה בתקופה הקרובה אני לא קורא כתבות מ ice , גוזל זמן יקר , רמה של צהובונים .
    סגור
  • 7.
    שירתתי בבח"א 29 (בסיס חיל האוויר אופיר)
    שמ 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלוש וחצי שנים כולל מלחמת יום הכיפורים.אני יודע את נפלאות סיני לא פחות טוב ואולי יותר טוב מכל המצירים היום על מיעוט הטיסות.ב1978 הגעתי עם משפחתי וחברים למצפה שחם שם פרסנו אוהלי סיירים ושבוע ימים חגגנו על קו המים עם הילדים.מיום פינוי סיני ב 26/4/1982 סירבתי במפגיע לכל הפצרות אשתי וילדיי לשוב לסיני.מיום שסיני נמסרה למצרים איבדתי כל ענין בו.
    סגור
  • 6.
    פסח, יציאת מצרים
    רונה 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כבסורד, איך ממשלת ישראל מנווטת את הישראלים , לחזור למצרים. אין שום תרבות יהודית, וידע מה זה מצרים. רוצים להיות עבדים, זה כמובן ערב רב
    סגור
  • 5.
    אדם ששוכח את שורשיו סופו שיאבד את צמרתו
    עם ישראל 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בימים שאמורים לספר ביציאת מצרים לזכור את היציאה משיעבוד לחירות אנשים חוזרים מצרימה? לכ ייראה לך חמץ בכל מושבותיך לא נשאר לנו כלום מהמורשת שלנו מה יש לגויים להציע לכם?
    סגור
  • 4.
    כותרת נבזית לשם השגת רייטינג. (ל"ת)
    בועז 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 3.
    במחירים כאלה עדיף יוון. (ל"ת)
    דוד 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בושה וחרפה
    קובי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות התעופה מקדימות לקנות מוצר עוד לפני ההסכם הסופי ,כנ"ל עם ביטולי טיסות לדובאי ,בפועל יש x טיסות אבל חברות התעופה מוכרות כרטיסים ללא היכר ושבוע לפני הטיסה מבטלים אותו שאתה לקוח שבויי ולמעשה אין לך אלטרנטיבה.
    סגור
  • 1.
    כתבת בלוף!!! ממומנת.לא דומה לכותרת.תפרסמו (ל"ת)
    Yair 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור