תיירות

בעקבות בית הנייר: נטפליקס מארגנת סיורים חינם ברחבי אירופה

אם אתם בטיול בחודש הבא בלונדון, פריז או מדריד, נטפליקס השיקה סדרת סיורים חינמית בעקבות הסדרות האהובות. כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
סדרות נטפליקס (צילום צילום מסך)
נטפליקס מכוונת בדרך כלל לכך שתצפה בסדרות שלה ולא תקום מהספה, והפעם, בצעד יוצא דופן (בהשראת דיסני?) יזמה טיול בשלוש בירות באירופה בעקבות הסדרות שלה. סיורי ההליכה מהמסך לרחוב יתקיימו בפריז, לונדון ומדריד.
על פי התוכנית, במדריד, הסיור ייבנה סביב הסדרות "אליטה", "בית הנייר", "ולריה" ו"נערות הכבלים", נפגשים בפלאסה דה אספניה ומשם ממשיכים לרחוב המסחר היוקרתי גראן ויה, לשכונת צ'ואקה התוססת ועוד.
בלונדון, הוא יהיה סביב הסדרות "אנטומיה של סקנדל", "הכתר", "ברידג'רטון", "טופ בוי" ו"אנולה הולמס", הסיור יצא מרחבת הקניון מול לנקסטר האוס, בית מהמאה ה-19 שבו צולמו סצנות מסדרת "הכתר" ו"ברידג'רטון", ומשם ייצאו לדרך אל הלוקיישנים השונים תוך כדי שהמדריכים מסבירים להם על אודות האתרים.
 
ופריז תוכלו לחוות מקרוב את סביבת הסדרות "אמילי בפריז", "לופן" ו-Notre Dame - La Part du Feu. הסיור יצא מגני לוקסמברג, ימשיך אל הרובע הלטיני, ומשם, בין היתר, אל הפנתאון של פריז וקתדרלת נוטרדאם.
הסיורים יתקיימו רק במשך שבוע אחד ביולי, בין ה-11 ל-17 ביולי. תצטרכו להזמין עכשיו אם אתם מתכננים להשתתף בסיור כלשהו כי, לפי האתר, כולם כבר הוזמנו חלקית. אבל החדשות הגדולות הן שהסיורים הם בחינם, כך שאם אתם באזור, זו אחת הדרכים לסיים את מסלול הטיול שלכם ולהאכיל את מעריצי העל הפנימיים שלכם.
 
נטפליקס כתבה באתר, "סיפורים נהדרים מעבירים אותנו למקומות שמעולם לא היינו בהם, טובלים אותנו בתרבויות רחוקות משלנו ומעוררים את סקרנותנו לגבי העולם שסביבנו", נכתב באתר של נטפליקס. "נטפליקס וסנדמנס ניו אירופה חולקות את אותה תשוקה לסיפורים נהדרים שיכולים להוביל לטיולי לימוד על תרבויות אחרות. במשך שבוע אחד ביולי הקרוב, שיתפנו פעולה לתוכנית של סיורי הליכה מודרכים המשתפים את ההיסטוריה והפרטים של הערים מדהימות הללו, בעלות ההיסטוריה העשירה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה