טלוויזיה

נטפליקס עושה תרגיל לישראל? "מאיימים לפגוע ביצירה הישראלית"

מנכ"ל נטפליקס העולמית עתיד להפגש עם שר התקשורת יועז הנדל ובארגוני השחקנים ושלל איגודים נוספים קוראים: "השקעה שולית של 8% מהכנסותיהם בישראל ביצירה המקומית לא תגרום להם לוותר על הצרכן הישראלי ולוותר על רווחים של מאות מיליונים. עמוד איתן בדעתך שהסיפור המקומי והשפה העברית יזכו להגנה חסרת פשרות"
מערכת ice | 
נטפליקס חוטפת קנס עצום (צילום pixabay, unsplash)
לקראת פגישתו של שר התקשורת יועז הנדל עם מנכ"ל נטפליקס העולמית טד סרנדוס  יצא שח"ם בקריאה משותפת עם אקט –ארגון עובדים בקולנוע ובטלוויזיה בישראל, תל"י חברת התמלוגים של הקולנוע, איגוד הבמאים והבמאיות, ואיגוד התסריטאים והטלוויזיה בישראל.
במכתב שנשלח הבוקר (ראשון) אל השר הנדל קוראים האיגודים בקול תקיף: "היצירה המקומית והשפה העברית בסכנה אמיתית מול תאגידי על הבינלאומיים. .אזרחי מדינת ישראל, הצופים, ממשלת ישראל וציבור היוצרים, העובדים והמבצעים בתעשייה – כל אלה אינם המשקיעים של נטפליקס וטד סרנדוס".
 
בפניה אל השר מבקשים האיגודים לחזק את ידיו ומדגישים: "אנשי נטפליקס שולחים אליך את הבכיר שבאנשיהם, הם סבורים שמעמדו הרם ומעמדה הבלתי מעורער של נטפליקס בראש פירמידת תאגידי התוכן ייגרמו לך להסס, לפקפק בדרך ולחשוש".
עוד הוסיפו: "אל תירא! השקעה שולית של 8% מהכנסותיהם בישראל ביצירה המקומית לא תגרום להם לוותר על הצרכן הישראלי ולוותר על רווחים של מאות מיליונים. עמוד איתן בדעתך כי התרבות הישראלית, הסיפור המקומי והשפה העברית יזכו להגנה חסרת פשרות מול כל המאיימים לפגוע ביצירה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה