טלוויזיה

טרגדיה בנטפליקס: שני שחקנים נהרגו על סט הצילומים לסדרה

התהפכות טנדר במהלך נסיעה מנהלתית בצילומי הסדרה "הנבחר" (The chosen one) במקסיקו הובילה למותם של ריימונדו גרדוניו קרוז וחואן פרנסיסקו גונזלס אגילר ולפציעתם של ארבעה אנשי צוות נוספים. צילומי הסדרה הושהו עד הודעה חדשה
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
טרגדיית על סט הצילומים. במהלך צילומי הסדרה The chosen one ("הנבחר), המשודרת בנטפליקס, שני שחקנים נהרגו ועוד ארבעה נפצעו, זאת במהלך תאונה בה הטנדר בו נסעו השחקנים ואנשי הצוות התהפך והתרסק בדרך מדברית בחצי האי באחה שבקליפורניה, סמוך לאתר הצילומים בסנטה רוסליה שבמקסיקו, מה שהוביל למותם של השחקנים ריימונדו גרדוניו קרוז וחואן פרנסיסקו גונזלס אגילר.
הפקת הסדרה הושהתה זמנית על ידי Redrum, החברה שמנהלת את הצילומים. התאונה התרחשה כאשר הקורבנות היו בנסיעה מנהלתית במעבר מסנטה רוסליה לשדה התעופה המקומי. מצבם של יתר השחקנים ואנשי הצוות שנפצעו יציב, כך על פי הודעת ההפקה.
 
הסדרה The chosen one עוסקת בילד בן 12 שמגלה שהוא ישו המשיח שחזר לחיים על מנת להציל את האנושות. היא מבוסס על סדרת הקומיקס מאת מארק מילאר ופיטר גרוס. הסדרה מצולמת על ידי חברת הפקה עצמאית לא מזוהה. לגורמים רשמיים לא היה מידע אם המשך צילומי הסדרה יושפע מהתאונה.
מאיגוד השחקנים העולמי נמסר: "אנחנו בקשר עם נטפליקס ועם איגוד השחקנים המקסיקני ANDA לגבי התקרית הזו ואנחנו חוקרים את הנסיבות עם ההפקה המקומית. בטיחות בסט היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו נמשיך לנקוט בכל הצעדים הנדרשים כדי להבטיח שהחברים שלנו ואחרים יהיו בטוחים במקום עבודתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה