מדדים ומחקרים

אדם סנדלר עקף את גל גדות? דירוג נטפליקס

סרט הכדורסל של אדם סנדלר כבש את הקהל ברחבי העולם בסוף השבוע האחרון ונכנס לרשימת הסרטים שהביאו הכי הרבה צפיות בסוף השבוע הראשון שלהם בשירות, יחד עם "הודעה אדומה" של גל גדות
יאיר מור | 
גל גדות שוברת את כל השיאים (צילום pixabay, פייסבוק/ גל גדות)
הביא אותה בשיחוק: הסרט החדש של אדם סנדלר, "השיחוק", שהופק בשיתוף עם לברון ג'יימס ובכיכובה של נבחרת אול-סטארס של שחקני NBA, הוא הסרט הנצפה ביותר בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם בשבוע שהסתיים ביום ראשון האחרון, גם בעולם וגם בישראל. מעבר למקום הראשון, סרט הכדורסל החדש גם מתנשא "מִשִּׁכְמוֹ וָמַעְלָה, גָּבֹהַּ מִכָּל-הָעָם" – או לפחות גבוה מעל כל סרט אחר בשבוע הזה, עם נתון של 84.5 מיליון שעות צפייה.
המספר הזה מכניס אותו לטבלת הבכורות המוצלחות ביותר לסרט בנטפליקס אי פעם, אם כי הוא מסתפק במקום השישי בלבד. בראש הרשימה "הודעה אדומה" עם גל גדות, ראיין ריינולדס ודוויין ג'ונסון, שהשיג 149 מיליון שעות בשבוע הראשון שלו; במקום השני "אל תסתכלו למעלה" עם ליאונרדו דיקפריו ואמה סטון, שהשיג 111 מיליון שעות בשבוע הראשון; במקום השלישי "פרויקט אדם" עם ראיין ריינולדס, שהגיע ל-92.4 מיליון שעות בשבוע הראשון; במקום הרביעי "דוכן הנשיקות" עם נתון של 91 מיליון שעות בשבוע הראשון; ובמקום החמישי "קלון" עם כ-86 מיליון שעות בשבוע הראשון. הסרט שאותו עקף "השיחוק" הוא "365 ימים: היום", הסרט האירוטי הפולני שכבר של נטפליקס בחודש שעבר.
במקום השני, גם בעולם וגם בישראל, נמצא "משימת יירוט"; מעבר לכך, כמעט אף סרט אינו מופיע בשתי הרשימות, מלבד "לגימה של אהבה" (מקום 6 בעולם, 7 בישראל).
 
כמעט כל שאר הסרטים בשתי הרשימות ישנים יחסית: בעולם "ארגול ושודדי האוצר האבוד" במקום השלישי, "ספיידרמן המופלא" במקום הרביעי, "השמיניסטית" במקום החמישי, "משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" במקום השביעי, "רמבו 5: המשחק האחרון" במקום השמיני, "פגיעה קטלנית" (סרט בן עשרים שנה!!!) במקום התשיעי ו"סוניק: הסרט" במקום העשירי; ובארץ "13 שעות: החיילים הסודיים של בנגאזי" במקום השלישי, "קינג ארתור: אגדת החרב" במקום הרביעי, "גוף השקרים" במקום החמישי, כל סדרת סרטי "אושן" – 11, 12 ו-13 – במקומות 6, 9 ו-10, בהתאמה, ו"12 יתומים חזקים" במקום השמיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה