קריפטו

הנוכלת שהתפרסמה בנטפליקס משיקה NFT חדש וחושפת פרטיים אישיים

אנה סורקין המוכרת כמי שעומדת מאחורי ניסיונות עוקץ של מאות אלפי דולרים מנסה לשקם את התדמית שלה ומשיקה NFT חדש שיכיל "חבילה של פרטיים אישיים" עליה
מערכת ice | 
NFT (צילום freepik)

אנה סורוקין, המוכרת כמי שעומדת מאחורי עוקץ של מאות אלפי דולרים, כשהתחזתה ליורשת גרמנית, מנסה לשקם את התדמית שלה ומתכננת להשיק אוסף חדש של NFTs. בראיון ל-"NBC News", סיפרה סורקין כי בין היתר תציג 10 נכסים דיגיטליים שיעניקו לבעליהם "גישה בלעדית" אליה, הכוללת הטבות כמו שיחות טלפון אחד על אחד.


כמו כן, הסבירה כי שלושה NFTs "אולטרה פלטינה" יעניקו את ההזדמנות לפגוש אותה באופן אישי, ויזכו את הבעלים בחבילה של "פריטים אישיים" עליה. היא הוסיפה כי היא מנסה לשקם את התדמית השלילית שלדבריה " קודמה על ידי התביעה, התקשורת  והתוכנית של נטפליקס"

סורוקין, המוכרת גם בכינויה אנה דלווי, ריצתה כארבע שנות מאסר לאחר שנמצאה אשמה במרמה ובניסיון להונות בנקים ובתי מלון ולגנוב מאות אלפי דולרים. היא טענה שהיא יורשת גרמנייה עם ירושה של 60 מיליון דולר, ואמרה שהיא מגייסת כספים כדי להשיק מועדון חברתי אקסקלוסיבי במנהטן. התכנית המתוחכמת שלה, כמו גם מעצרה ומשפטה שלאחר מכן, תוארו בסדרת נטפליקס "להמציא את אנה".
 



"זה בהחלט לא אתי", הודתה המרואיינת, כשנשאלה על הבנקים שניסתה להונות. לא הייתי מעודדת אף אחד אחר ללכת בעקבותיי". היא אף הוסיפה כי היא מקווה שהפרויקטים העתידיים שלה יתנו לה הזדמנות למקד את האנרגיה שלה ב"משהו חוקי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה