אסון נוראי: ניק קייב בטרגדיה משפחתית נוספת

הזמר כתב בהצהרה לתקשורת כי בנו הבכור נפטר בגיל 31. יחסיהם של קייב ובנו ידעו עליות ומורדות ובשנותיו הראשונית האב כלל לא הכיר בבנו. לימים, הקשר ביניהם חודש. בהודעה מסר: "נהיה אסירי תודה לפרטיות המשפחה בשלב זה"
מערכת ice | 
ניק קייב (צילום David Shankbone)

ניק קייב הודיע ​​כי בנו הבכור ג'תרו מת, בגיל 31. בהצהרה קצרה הוא כתב: "בצער רב, אני יכול לאשר שהבן שלי, ג'ת'רו, נפטר. נהיה אסירי תודה לפרטיות המשפחה בשלב זה".
 

ג'טרו נולד ב-1991 לניק ולאימא בו לאזנבי. בנו השני של ניק, לוק, נולד 10 ימים אחרי ג'תרו, לאשתו הראשונה של ניק, ויויאן קרניירו; ג'תרו גדל באוסטרליה ומאוחר יותר אמר שהוא לא פגש את ניק עד שהיה בן שבע או שמונה. "זו הייתה תקופה קשה, אבל זה יצא נהדר בסופו של דבר", אמר ניק לעיתונאי ב-2008.

קייב הכה על חטא ואמר: "לצערי הנצחי, לא יצרתי הרבה קשר עם ג'תרו בשנים הראשונות, אבל עכשיו יש לי אחלה קשר מערכת היחסים איתו". ג'תרו חשף מצדו בריאיון בשנת 2012: "זה לא התחיל כל כך טוב, עם כל ה-*** הזה עם אבא שלי ולהיות בצלו".
לאחר שעבר לבריטניה ג'טרו הפך לדוגמן, כולל גם לורסאצ'ה והתחיל פרויקטים מוזיקליים משלו. באפריל האחרון הוא נמצא אשם בתקיפה בלתי חוקית, לאחר שתקף פיזית את אמו במרץ, בעקבות כך הודיע עורך דינו ​​כיה הוא אובחן כחולה סכיזופרניה. הוא נכלא, ושוחרר בסוף השבוע שעבר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה