תיירות

מלון קמפינסקי הראשון בישראל הושק רשמית בתל אביב

אירוע ההשקה הרשמי התקיים אתמול, כולל גזירת הסרט, במעמד שר התיירות, ראש העיר חולדאי ומנכ"ל קמפינסקי העולמית שהגיע במיוחד לישראל. המלון ה-80 של רשת היוקרה האירופאית נפתח לפני 3 חודשים והוגדר "אחת הפתיחות הטובות אי פעם לרשת"
מערכת ice | 
מלון קמפינסקי תא אירוע ההשקה (צילום תמר מצפי)
אחרי חודשי פעילות ראשונים ומוצלחים במיוחד של מלון דיויד קמפינסקי תל אביב ברשת קמפינסקי ערכו את טקס גזירת הסרט המפורסם וחגגו את ההשקה הרשמית של המלון ה-80 של רשת היוקרה האירופאית והמלון הראשון של הרשת בישראל.
 
אירוע ההשקה התקיים במעמד שר התיירות מר יואל רזבוזוב, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של רשת קמפינסקי העולמית מר ברנולד שרודר, יזם ובעלי המלון מר הנרי טייק, ראש עיריית ת''א-יפו מר רון חולדאי וציפי ברנד, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התיירות ועיר עולם.
את האירוע פתח נשיא מדינת ישראל מר יצחק הרצוג ששלח נאום מוקלט ודיבר על שובה של התיירות הנכנסת לישראל וחשיבות המשך ההשקעות בתחום המלונאות. נשיא המדינה בירך את היזם הנרי טייק, בעלי המלון, על הבעת האמון בתל אביב.
ברנולד שרודר, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של רשת קמפינסקי העולמית: "אנו שוקלים לנהל עוד מלונות ברחבי ישראל. אנחנו גאים מאד במלון שנבנה בתל אביב והוא מבחינתנו היהלום שבכתר. תל אביב היא עיר שהפכה למותג על ברמה העולמית ועל סמך הניסיון שלנו כאן אנו יכולים לבנות עוד מלונות במקומות כמו ירושלים ויעדים אחרים ולחזק את הנוכחות שלנו בישראל".
שר התיירות יואל רזבוזוב: "אנחנו שמחים על כך שמותג בינלאומי בסדר גודל של קמפינסקי בחר בישראל ויש תכנון להקים עוד מלונות בישראל מה שאומר שיש פוטנציאל תיירות גם luxury, תיירות שתכניס הרבה כסף ותיצור הרבה מקומות עבודה. אנחנו מברכים על כל מלון כזה - כן ירבו". 
 
גיא קלימן, מנכ"ל מלון קמפינסקי תל אביב "המלון נפתח לפני שלושה חודשים וכמו שמנכ''ל ויו''ר רשת קמפינסקי אמר מדובר בהצלחה כבירה. זאת אחת הפתיחות הטובות ביותר שהיו אי פעם לרשת. הרשת עצמה מקדמת לנו הרבה מאד עסקים בכל הערוצים האפשריים וזה חלק ממה שגרם לנו להיות מלון מאד מוצלח ופופולרי כבר מהיום הראשון לפעילותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה