תיירות

כאוס המזוודות בנתב"ג מחריף: "חשבתי שיש שם גופה"

כאוס המזוודות בנתב"ג לא עוצר. נוסעים שהגיעו לאתר את מזוודותיהם הגיעו לחדרים כדי לאסוף אותן ונדהמו מהריח הרע שהיה במקום: "חשבתי שיש גופה בחדר, שהרגו מישהו. נחנקתי". חלק מהמזוודות כבר הושמדו
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)

הכאוס בנתב"ג לא עוצר. בזמן שטיסות מבוטלות והתורים מייגעים, הבלגן של המזוודות מעסיק את כולם כאשר אלפי מזוודות לא מגיעות ליעדן ונשארות בשדה התעופה. היום (רביעי) פורסם על ידי שמעון איפרגן ודניאל ארזי ב"מאקו" כי אנשים מספרים על ריחות לא נעימים שעולים מן המזוודות שמחכות בנמלי התעופה השונים.

הרי הרע שעולה מגיע בעיקר מתכולת המזוודות שכוללת בין היתר אוכל, בגדים וחומרים אחרים שהחלו להסריח לאחר שבועות וחודשים שבהם היו סגורים. לפני כחודש בנמל התעופה הית'רו שבלונדון כי מאות מזוודות אבודות הצטברו, וכי נוסעים שהגיעו לנמל התעופה להתלונן על הסירחון שמגיע מהמטען האבוד. נוסע אחד השווה את הריח ל"בשר נרקב" והוסיף שהמקום "מסריח כמו פח אשפה שעמד בשמש".
 
הכאוס כמובן הגיע גם לנמל התעופה בן-גוריון, שבו אלפי מזוודות אבודות נערמות, חלקן בעלות תכולה שסגורה כבר כמה חודשים. זיוה, שהגיעה לחדר בו מאוחסנות המזוודות בנתב"ג סיפרה: "כשהגעתי לחפש את המזוודה שלי הגעתי לאחד החדרים ולאחר מכן למרתף והם היו מסריחים. חשבתי שיש גופה בחדר, שהרגו מישהו. נחנקתי".

 "זה היה ריח בלתי נסבל. אחרי כמה דקות ברחתי מהמקום. לא יכולתי לנשום. ויתרתי על החיפוש אחר המזוודה שלי", הוסיפה. מתברר שבחלק לא מבוטל מהמזוודות שבעליהן לא אותרו, הן מכילות בין השאר אוכל עבש, דגים ובשר מעושן, גבינות שהסריחו, נקניקים שהתקלקלו והעלו עובש, פירות וירקות טרופיים ובגדים מלוכלכים שהיו מיועדים לכביסה והסריחו.
 
לאחרונה עשרות מזוודות הושמדו בנתב"ג מאחר שבעליהן לא אותרו במשך כשלושה חודשים ולא ניתן היה להשאיר את הריח הרע בחדרים ובמרתפים של המזוודות. "היה ריח לא נעים שנידף מהמזוודות. עובדים נכנסו עם מסיכות כדי לאתר את בעלי המזוודות. במידה ולא אותרו, המזוודות הושמדו ולא ניתן היה להשאיר אותן במצבן הנוכחי כי זה היה מפגע בריאותי לעובדים לנשום את הריח הזה", סיפר אחד העובדים בנמל התעופה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה