תיירות

חברת התעופה טעתה וגרמה לנוסע לשלם ביוקר

אייר קנדה הטיסה את החתולים של אחד הנוסעים בטעות לסן פרנסיסקו בלעדיו ואז אמרה לו ללכת להביא אותם בעצמו
מערכת ice |  2
טיסה (צילום unsplash)
לגבר קנדי ​​שנמנע ממנו לעלות על טיסה לסן פרנסיסקו, נאמר מחברת התעופה ששני החתולים שלו טסו לחוף המערבי בלעדיו ושהוא צריך לטוס אלפי קילומטרים בכוחות עצמו כדי להחזיר אותם.
עבאס זואב מטורונטו עמד לעלות על טיסת אייר קנדה לאזור המפרץ ב-6 ביולי. אבל בעיות ויזה שיבשו את תוכניותיו והוא לא הורשה לעלות על המטוס, לפי Insider. זואב סיפר שאנשי אייר קנדה אמרו לו שהמזוודות שלו ושני החתולים שלו - מימי ובובה - נשלחו לסן פרנסיסקו בלעדיו.
 
כשמחה בפני חברת התעופה, אמר לו שהוא צריך לטוס לסן פרנסיסקו כדי להשיב לידיו את חיות המחמד שלו או לארגן שמישהו בחוף המערבי ישמור עליהם. "אמרתי שזה אבסורד ואין לי מי שיאסוף אותם", אמר זואב לאינסידר. זואב אמר שהוא סוף סוף התאחד עם חיות המחמד שלו 15 שעות לאחר שעשה את הצ'ק-אין שלהם במסוף המזוודות בטורונטו.
"התייחסו לחיות המחמד שלי כמו למזוודות והייתי בחרדה כל הזמן הזה, כי אף אחד לא יכול היה לומר לי היכן הן נמצאות", אמרה זואב. "ברגע שאספתי את חיות המחמד שלי הן היו עייפות בעליל והרגישו בחילה"
באתר החברה נאמר כי הוא לא יאפשר יותר להכניס חיות מחמד לתא המטען, תוך ציון "עיכובים ארוכים מהרגיל בשדה התעופה". כל מי שרוצה לטוס עם חיות המחמד שלו חייב כעת לקחת אותן על הסיפון כמטען יד או לשלוח אותן דרך אייר קנדה קרגו, לפי החברה. "אני שמח שהם לא יקחו חיות מחמד במטען לשום מקום כי אני לא רוצה שאף הורה לחיות מחמד יעבור את מה שאני עשיתי", אמרה זואב.
אייר קנדה פרסמה הצהרה ל-Insider שבה נכתב: "תעשיית התחבורה האווירית העולמית מאותגרת כעת עקב בעיות עם בעיות קיבולת שדות תעופה, מערכות כבודה המנוהלות בשדה התעופה וספקי צד שלישי של שירותים כגון בדיקת נוסעים, מכס וניווט אווירי. ”
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עבאס???
    Leo 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבקש כסף ממנסור , עבאס.
    סגור
  • 1.
    הורה לחיית מחמד
    בנאדם 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק כלב יכול להיות הורה לחיית מחמד. להיכן הגענו? אפשר בהחלט לגדל חיית מחמד. אבל להפוך ל”הורה”? אני ההורה של הילדים שלי ורק שלהם. לא של בעלי-החיים שלי.
    סגור