תיירות

דרמה בשדה התעופה: בת 10 טסה לבד, ולא אפשרו לאמה לאסוף אותה

בת 10 להורים פרודים טסה לבד חזרה לאימה, ובנמל התעופה האם לא הורשתה לאסוף אותה. בסופו של דבר התגלתה טעות רישום של החברה, שהציעה לפצות את האם
מערכת ice | 
שירות טלפוני (צילום pexels, unsplash, freepik)
אמריקן איירליינס אמרה לאמה של נוסעת בת 10, שהיא לא יכולה לאסוף את בתה לאחר שהמערכת לא הצליחה לתעד נכון מי אוסף אותה משדה התעופה. כך מפרסם ה'ביזנס אינסיידר'.
בתה של אלכסיס וסטרגרן טסה ללא ליווי לשיקגו ב-9 ביולי מפורטלנד, שם ביקרה את אביה. וסטרגרן ניגשה לדלפק הכרטוס של AA כדי לקבל כרטיס אך נאמר לה שהיא לא מוסמכת לקחת את בתה הביתה. "הם אמרו שאבא שלה היה אמור לאסוף אותה", היא אמרה לאינסיידר.
 
דף מידע שהוצמד לשרוך שלבשה הילדה הראה שוסטרגרן דווקא כן נרשמה כמי שתפגוש אותה ביעד. פרטי הטיסה ומידע אחר אומתו על ידי העיתון. אביה של הילדה רשם את פרטי הקשר של וסטרגרן לפני שבתם עזבה את פורטלנד ומסר אותם לסוכן הנסיעות, שהיה צריך להכניס את המידע הזה למערכת, אמרה וסטרגרן.
לדבריה, צוות חברת התעופה אמר לה שאביה של הילדה, שהוריד אותה בנמל התעופה של פורטלנד, רשום גם הוא כאיש הקשר שאסוף אותה בשיקגו. "הוא הסתכל עליי ואמר 'גברתי, אני לא יכול לשחרר לך אותה'. וכמעט שאיבדתי את דעתי", היא אמרה. "אף פעם לא אמרו 'בוא נחכה שהמטוס ינחת ונבדוק את המידע על השרוך ​​שלה'".
 
עובד ה-AA ניסתה להתקשר גם לאביה של הילדה וגם לבעלה של וסטרגרן, שהוריד את הילדה בדרך הלוך לפורטלנד כדי לראות את אביה. עם זאת, שני מספרי הטלפון לא היו נכונים, אמרה וסטרגרן. "הוא הבין שמישהו עשה שגיאה קטסטרופלית בהזנת כל המידע הזה וסמך עליי מספיק כדי לתת לו את מספר הטלפון הנכון של אביה של הילדה שלי", אמרה.
 
אביה נתן לחברת התעופה אישור לאפשר לווסטגרן לאסוף את בתה והצוות אישר את השם עם תעודת הזהות שלה, אמרה. בסופו של דבר היא קיבלה כרטיס שער מהפקיד והצליחה לפגוש את בתה בשער, אבל הייתה עד אז "זועמת, מיוזעת ותשושה".
AA הציעה לווסטגרן זיכוי בסך 500 דולר שכיסה את עלות הכרטיס ואת דמי הנוסע ללא ליווי. "אמריקן איירליינס נכשלה בהבטחתה שהמידע הזה נכנס למערכת שלה", אמרה. "צריך שיהיו להם נהלים כשדבר כזה קורה. אני רק רוצה תגובה אמיתית לגבי מה שעומד לעשות כדי לתקן את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה